Gå til innhold

Ved kjøp fra play.com


Anbefalte innlegg

Har leita etter overganger for PSX kontrollere og N64 kontrollere. Fant ikke noe kombi, så valget falt på en PSX kontroll overgang, USB, fra play.com

 

Denne:

http://play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=114167

 

Det jeg lurer på, den koster ca 72 NOK, ca 6 £. Må jeg betale noe ekstra for å få den over grensa eller?

 

Beklager om det er et dumt spm, men er første gang jeg skal bestille fra sider utenom våre norske nett butikker. Har også titta på hjemmesidene til tollvesnet, men de ga ikke mye informasjon siden jeg ikke vet hva jeg ser etter.

 

PS:

Om dere vet om andre adapter som er bedre tar jeg gjerne imot forslag ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adaptern fra play.com er ikke av de beste dessverre, men Clas Ohlson har en som er ganske bra.

Lik-Sang har en adapter som virker til både n64 og psx  :thumbup:

Med frakt kom den på over 30 euro, dvs 246 NOK, noe som resulterer i at jeg må betal noe på tollen. Hva må jeg da betale for tolling av varen?

160.- i postens gebyr + moms av hele varens beløp.

Lenke til kommentar
Adaptern fra play.com er ikke av de beste dessverre, men Clas Ohlson har en som er ganske bra.

Lik-Sang har en adapter som virker til både n64 og psx  :thumbup:

Med frakt kom den på over 30 euro, dvs 246 NOK, noe som resulterer i at jeg må betal noe på tollen. Hva må jeg da betale for tolling av varen?

160.- i postens gebyr + moms av hele varens beløp.

160,- i postens gebyr? Jeg betalte bare 60 i januar...(+moms da)

 

uansett...så sant varens verdi er under 200,- så er det ikke noe problem...prisen på frakt har ikke noe å si...(så sant senderen presiserer varens verdi på pakken)!

 

vh

krister

 

edit: rot

Endret av krister461
Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar feil er "shiping cost" direkte oversatt til frakts kostnader, og de var satt til 21 euro på den siden, dvs den kom, med frakt, på ca 250, det er over 200 spenn, dvs at jeg må da betale den dritten fra tollvesnet siden varn koster over 200 kr. Dritt :dontgetit:

Nei, om det kom på 250 spenn så betyr det at varens verdi = 250-170(frakt) = 80,-

 

Og det er varens verdig tollvesenet bryr seg om, ikke total prisen inkludert frakt!

Lenke til kommentar
Det er KUN varens pris ja.

MEN hvis varen koster over 200 kr, må du betale moms på varen+frakten. Ja, jeg er helt sikker.

 

 

Jeg har forresten den fra Lik-sang, og den fungerer flott. Men jeg kjøpte den her: http://www.jandaman.com/games.mvc?p=n64psx...ategory_code=PC

Billig og god dingseboms dette her!

Takker så meget for tipse, men et sjokk møtte meg da jeg gikk inn på den sida.

 

 

SOLD OUT

Sorry, we are currently sold out of 'N64/PSX USB Adapter'.

Please check back later or add your email to the waitlist.

 

 

:cry: What to do, what to do!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...