Vectrex Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Prøvde å spille Call of Duty (originalt spill med patch 1.4) for første gang med mitt nye 6800GT. Har nyeste driverne fra Nvidia. Når jeg prøver å forandre oppløsningen så henger spillet seg. Det samme skjer i Doom3 når jeg avslutter spillet. Noen som har tips? Det er så forbanna irriterende! Gidder ikke spille Call Of Duty i 640x480. Edit: Nå har jeg reinstallert nyeste driverne fra Nvidia. (brukte driver cleaner 3 først) Reinstallert DirectX 9.0c Funker fortsatt ikke. Da det foreløpig kun er Call Of Duty og Doom3 som jeg har problemer med konkluderer jeg med at det er problemer med OpenGL... Jeg er desperat! Endret 16. oktober 2004 av Vectrex
Iyon Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Prøv å gå i administrative tools->event viewer-> application og se om det står noe intuitivt angående programlåsningene der... jeg ville forsøkt å fjerne 9.0c og lagt inn 9.0b...
Vectrex Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 DirectX 9.0c fjernet og 9.0b lagt inn uten at det hjalp på resultatet.. F@en heller.... Kjipt hvis det eneste som fikser dette er en reinstall av windows... Har brukt LANG tid på å få alt akkurat som jeg vil ha det! Flere forslag?
Iyon Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Sjekket du i eventviewer? det kan hende det står hvilken komponent/prosess som forårsaket krasjen. Det du finner kan du jo prøve et søk på google på?
Vectrex Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Desverre står det ikke noe om hva som forårsaker krasjen i event viewer.
Vectrex Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Nyeste Forceware driverne (66.81) løste dette problemet!
Wooho Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Reinstaler og instaler spillet da, kan jo ha en innvirkning! Håper bare at noe lignede ikke skjer når jeg får mitt X800XT kort om kort tid! Endret 19. oktober 2004 av Wooho
Vectrex Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Reinstaler og instaler spillet da, kan jo ha en innvirkning! Håper bare at noe lignede skjer nå rjeg får mitt X800XT kort om kort tid! Reinstallasjon hadde ingen innvirkning på noen av spillene som benytter seg av OpenGL. I mitt tilfelle var den eneste muligheten disse Forcewaredriverne.
Wooho Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Reinstallasjon hadde ingen innvirkning på noen av spillene som benytter seg av OpenGL. I mitt tilfelle var den eneste muligheten disse Forcewaredriverne. Godt å høre at ting løste seg for deg da! Call Of Duty er jo litt gamelt da, snart et år så det kan jo ha en innvirkning på nyere kort som ditt! Endret 19. oktober 2004 av Wooho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå