Gå til innhold

Chipping av Crystal Xbox (med SmartXX 2.0)


Xeno

Anbefalte innlegg

Er det noen som har chippa Crystal Xbox??

 

Jeg kjøpte den, men vet ikke helt åssen versjon det er...

 

Er det en 1.6??

 

Og er det noen som har SmartXX v.2.0?? Er det en bra chip som funker til alt??

 

 

(og kall meg gjerne n00b.... har ikke drivi mye med chipping og sånt... bortsett fra min PSone da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en ting til...

 

Er det noe sted i Oslo-området hvor de driver med chipping??

 

Jeg vet jo om DigiStore, men det er jo liksom i Kristiansand... Og det er grenser for hvor langt jeg gidder å reise for å chippe'n, og jeg gidder ikke å sende den i posten (har dårlig erfaringer med posten...)

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe det på DigiStore.no for eksempel... Vet ikke helt hvor dyre de er i forhold til andre steder, men de har god service...

 

Jeg tenkte først å kjøpe meg SmartXX 2.0, men skal heller kjøpe meg en Xecuter 3...

 

Og hvis du har PS2 eller Cube fra før av, kan du jo ta med deg 5 spill du ikke vil ha lenger, dra inn til EBGames og bytte de inn mot å få en Xbox til 500.- Det er det jeg gjorde... Men pass litt på at spillene må være i bra stand, og det er ikke alle spill de tar i mot... Da det kommer an på hvor populære spillene er i dag... F eks Gran Turismo 3 er det nesten ingen som gidder å kjøpe lenger, så da får du nesten ikke noe for disse...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+841234

Jeg har prøvd å få kontakt + bestille hos Digistore.no ingen respons.. Noen som har erfaring med andre steder?? Noen som har gjort opp mening?? smartxx eller xecuter????

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...