Wizendraw Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Grunnen til at jeg spør er at en søppelnerd hadde det gøy med pcen min mens jeg var på dass under et lokalt LAN... Regner med at han gjorde noe i regedit, men jeg finner ingen verdier som kan minne om cdkey... EDIT: Det er snakk om Battlefield Vietnam Endret 15. oktober 2004 av WizendraW
Croyfer Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Du kan forandre keyen din i regedit her: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\erg Eller bruke denne CDkey-changeren Endret 15. oktober 2004 av Croyfer
Wizendraw Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Det er ingen mappe der som heter erg, men battlefield 1942 har akkurat det du sa... Kan det være at han sletta hele greia?
Der Kommissar Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Prøv heller en cd-key changer, eller re-installer da
Wizendraw Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Prøvde cd-key-changer nå... det funka ikke. Blir vel reinstall da.
Croyfer Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er ingen mappe der som heter erg, men battlefield 1942 har akkurat det du sa... Kan det være at han sletta hele greia? Prøv å bruk CDkeychangeren - kanskje den lager mappa du trenger - eller du kan lage mappa selv, eller reinstallere
Wizendraw Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Det er ingen mappe der som heter erg, men battlefield 1942 har akkurat det du sa... Kan det være at han sletta hele greia? Prøv å bruk CDkeychangeren - kanskje den lager mappa du trenger - eller du kan lage mappa selv, eller reinstallere Kan prøve å lage det manuelt ja... men da må jeg vite følgende: Hva heter mappa nøyaktig? Hva er navnet på den verdien cdkeyen skal være? Skal det være bindestreker i keyen?
Croyfer Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Det er ingen mappe der som heter erg, men battlefield 1942 har akkurat det du sa... Kan det være at han sletta hele greia? Prøv å bruk CDkeychangeren - kanskje den lager mappa du trenger - eller du kan lage mappa selv, eller reinstallere Kan prøve å lage det manuelt ja... men da må jeg vite følgende: Hva heter mappa nøyaktig? Hva er navnet på den verdien cdkeyen skal være? Skal det være bindestreker i keyen? 1. "ergc" uten "" 2. (Default) Type: REG_SZ 3. Nei
Wizendraw Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Takk for hjelpen! Fikk det til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå