Gå til innhold

Oppløsning problemer i GTA3 med G556

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt grønn! Spillet GTA3 funker veldig bra, men graffikken er bånn! Jeg får ikke stille opp mere enn 680 x 480 x16 i oppløsning.

Jeg kan stille på alt det andre i Options. Brightness osv, Bare ikke oppløsning! Det gjør meg forbanna! :mad:

Noen som vet hva det skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du ikke får stilt på oppløsningen i gta3 dersom du har startet et game, og det er aktivt i "bakgrunnen". Du må akkurat ha startet gta for å stille på oppløsning.

Du må også trykke enter for å sette oppløsningen du har valgt, holder ikke å klikke fram til 800x600 f.eks og så trykke ok, eller hva det er på bunnen av skjermen, da blir ikke den nye oppløsningen satt. (Ikke det at jeg tror du er åndssvak eller noe, opplevde bare selv at dette brukergrensesnittet var noe keitete).

Skrevet
Husk at du ikke får stilt på oppløsningen i gta3 dersom du har startet et game, og det er aktivt i "bakgrunnen". Du må akkurat ha startet gta for å stille på oppløsning.

Du må også trykke enter for å sette oppløsningen du har valgt, holder ikke å klikke fram til 800x600 f.eks og så trykke ok, eller hva det er på bunnen av skjermen, da blir ikke den nye oppløsningen satt. (Ikke det at jeg tror du er åndssvak eller noe, opplevde bare selv at dette brukergrensesnittet var noe keitete).

:thumbup: Oki. Takk for hjelpen.

Mvh

mongoen :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...