embark Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Fikk meg nytt hovedkort i går, Abit NF7 nForce2. Men så begynner pc'en å henge seg. Dette begynte i dag. Har til og med clocka ned til 1800mhz, men dette hjalp ikke. CPU'en ligger på 38grader og hovedkortet 23grader. Noen som hvet hva problemet er?
FenrisC0de Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) oppdater bios og se om det hjelper! Kunne du være mer konkret med beskrivelsen av problemet ditt annet enn at pcen "henger"? Og håper at du vet at ved installasjon av nytt hovedkort må du legge inn operativ system på nytt.. Endret 14. oktober 2004 av Earth657
embark Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Ja, jeg kunne vert mer konkret, men jeg var redd for at pc'en skulle henge seg før jeg fikk posta. Men den bare fryser. Kan ikke bevege på musa eller noe. Men det ser ut som det går bra nå, har hatt den på i snart 10 min uten at den har hengt seg!
FenrisC0de Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 igjen understreker jeg at ved installasjon av nytt HK anbefales det på det sterkeste å legge inn operativ system på nytt.. det er omtrent garantert problemet ditt..
embark Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Har installert Windows på nytt. Men jeg tror ikke det er hovedkortet som gjør dette lenger. Jeg tror jeg har fått en eller annen form for virus, for av og til tar explorer.exe 100% CPU, og det er da det stopper. Tror jeg bare installerer Windows på nytt igjen, men er det noen som vet om et bra antivirus program?
Thunder Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hei, Anbefaler Symantec Norton antivirus og brannmur, best i test. Tror det holder med Norton Intrnet Secutity 2003. Du kan laste ned prøve versjon her:Symantec Thunder
scrutinizer Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Bruk heller Nod32 av selskapet Eset. Symantec producter bruker alt for mye systemresursser og Nod har fått meget gode test skussmål. Bruker Nod selv og er aldri plaget med virus. Nod har en monitoreringsfunksjon av nettbruk som heter Imon. Den har reddet meg fra viruser som har blitt aktivert bare ved å gå inn på enkelte nettsider mer enn en gang
embark Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Bruk heller Nod32 av selskapet Eset. Symantec producter bruker alt for mye systemresursser og Nod har fått meget gode test skussmål. Bruker Nod selv og er aldri plaget med virus. Nod har en monitoreringsfunksjon av nettbruk som heter Imon. Den har reddet meg fra viruser som har blitt aktivert bare ved å gå inn på enkelte nettsider mer enn en gang Hvor finner jeg det?
wim Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 NOD32 er det suverent beste antivirusprogrammet, som har tatt alle virus "in the wild" siden "tidenes morning". Dessuten er det svinaktig raskt og tar lite ressurser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå