-Teddy- Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Det som står i topic er alt jeg vet... Legger ved et bilde av hva som skjer. Connecta serveren som HLTV var på mens HLTV var connecta, og det stod HLTV Proxy i Spectator lista. Men det blir aldri recorda noe! Det kommer aldri noen fil! Hva gjør jeg galt / hva er problemet? Noen som kan hjelpe? Har ekstremt behov for HLTV.... Endret 14. oktober 2004 av -Teddy-
ZeZar is BACK Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hakke så mye på min HLTV Vet at det ikek skal komme sånn "Config not loaded" tror jeg .... så der ligger nok feilen, sikker på at du har config.cfg? Og hvilken HLTV bruker du? No steam LAN 1.6? 1.5? Dedikated Steam 1.6?
ZeZar is BACK Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tror du bør prøve et kortere demonavn. Det har ingen betydning!
pronoob Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Tror du bør prøve et kortere demonavn. Det har ingen betydning! Var bare et forslag.. Har selv hatt problemer med demoer med for langt navn (ved avspilling dog).
fiskfisk Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Lag en katalog som heter 'cstrike' i Dedicated Server-katalogen. Demofiler blir automagisk lagret til denne katalogen, og det er ikke nødvendigvis slik at den har blitt lagd.
-Teddy- Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Lag en katalog som heter 'cstrike' i Dedicated Server-katalogen. Demofiler blir automagisk lagret til denne katalogen, og det er ikke nødvendigvis slik at den har blitt lagd. God bless you! Var bare å lage cstrike mappe der ja TAKKER! Nei du så digg det er å få noe til å funke TAKK! Endret 14. oktober 2004 av -Teddy-
- mOtz^ - Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 når vi snakker om hltv...eller spectate mode... ...jeg får ikke opp noen servere på spectate mode i server vinduet...cs 1.6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå