Artistic.Hipster Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg skulle hjelpe å installere skjermkortet hos en venn, dette ser ut til å å greit, jeg setter det inn uten problemer, men når PC'en starter så kommer det "insert system boot disk" jeg setter inn windows cd'en(er dette riktig cd) men så finner ikke PC'en harddisken, hva har jeg gjort galt? Er det bare en ledning som har duttet ut? trenger hjelp
X-Shock Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 hahaha.. noe lignende skjedde faktisk meg! skulle sette i et 9600kort i brodern sin pc! så fant han ikke harddisken når jeg startet maskina igjen! tok ut disken å satt i min maskin. da funket det, merkelig må jeg si
brsseb Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Sikkert bare en IDEkabel som har glidd ut da du løftet på/rotet litt rundt i PCen. De detter ut bare du ser på de . Gå over alle kabler og dytt litt i kontaktene du finner
Artistic.Hipster Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Skal gå gjennom alt imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå