tigerdip Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har behov for å lage et par logoer, men har ikke Illustrator. Noen som kjenner til et gratis (freeware) program som kan gjøre jobben ? Det må være vektorbasert så jeg kan resize logoen etter ønske (ellers blir jeg sprø). Setter pris på alle forslag
Advanced Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Arcsoft photo impression skal kunne gjøre jobben. BTW den er lett å håndtere. det er ofte et prog som følger med kameraer og scannere
tigerdip Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Du har vel ikke en link ? Det er ett h.....e å søke etter ordene grafikk og michelangelo når man ikke er ute etter kunst eller "kunst". edit: arcsoft photo impression ser ut til å koste penger, jeg har ikke fått den bundlet noen gang. Endret 13. oktober 2004 av tigerdip
Advanced Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 fant du det ikke på noen av søemotorene? i såfall så ligger det nokk en trial version på hovedsiden. http://www.arcsoft.com/en/
tigerdip Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 Joda, arcsoft sin fant jeg lett (den er ikke freeware). Men du nevnte først Michelangelo. Den har jeg ikke funnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå