Gå til innhold

Philips 355 - kanskje min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn morn :D

Nå skal jeg ha ny telefon, og jeg vil helst ha noe utenom det helt vanlige. Jeg har nemlig hatt både Nokia, Siemens, SE, Samsung, Alcatel og Panasonic - og nå vil jeg prøve Philips :)

Modellen heter 355 og har for ikke så lenge siden komt ut i Elkjøp-butikkene :whistle: Noen som kan gi meg litt info og meninger om telefonen? Hvordan er skjermen - er den kornete og ekkel som en dårlig Siemens? Eller er den klar og fin som en Samsung?

phi355_mx.jpg

Takker for svar på forhånd :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si at det der er noe bra telefon.. Den har en svak CSTN skjerm på 128 x 128 pixler..Den har et svakt CIF kamera. Den har dog 5 mb minne... Den har også den svakeste versjonen av Java... Bommkjøp!

Skrevet

Jeg trenger ikke det nyeste og det beste - det jeg egentlig vil ha er en telefon med et helt vanlig kamera og klar skjerm, og en som ikke er noen av de mest kjøpte merkene :) er ikke 128 x 128 klart nok da? De nyeste telefonene til en helt vanlig pris har jo den oppløsninga :dontgetit: Og jeg vill ikke ha klapptelefon eller noe sånt med altfor mye greier inni :p men men...

Skrevet

Siemens sin nye 65-serie kan helt klart vurderes foran denne mobilen. De har ikke kornete skjermer, men meget gode skjermer egentlig.

Utenom batteriet og minnet ser jeg egentlig ingen salgsargumenter for denne telefonen.

Skrevet

Prøvde den idag hos elkjop littegrann :D Haha - jeg bare elsker den, og jeg ville iallfall aldri kjøpt en siemens fremfor denne, siden jeg aldri har likt siemens noe særlig :dontgetit: Kameraet var akkurat helt passe og helt utrolig bra til den prisen og skjermen også - noe dere har å si? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...