Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hei jeg vet ikke hvor relevant dette er til hw.no sider men hvem bryr seg. I forbindelse til at jeg skulle bygge meg en viftestyring så lette jeg litt rundt på nettet etter billige deler. Valget falt da på http://www.futurlec.com . Uten og reklamere for mye for de, så ble prisen 81 kr(12$) inkl frakt . Hos elfa ville prisen ha blitt ca 250-280 kr inkl frakt for de samme delene. Rart det der, billigere og sende en pakke fra usa enn fra norge...... Håvard
Stig-Arne Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 elfa er vel svensk er det ikke? er mange ting som spiller inn når det gjelder totalprisen på en forsendelse..
Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jo men jeg sammenlignet de samme delene,derfor så skal ikke det ha så mye og si,lengere leveringstid er det , men jeg har det ikke så travelt. Endret 13. oktober 2004 av Howard_
MonkyBOY Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 (endret) billig da Endret 13. oktober 2004 av MonkyBOY
Howard_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Skrevet 13. oktober 2004 hva kjøpte du a noen potensiometere og samme antal dioder Ikke helt sikker på hva du mente, men jeg kjøpte 4 av alt på den lista, pluss et veroboard og noen kontakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå