Gå til innhold

Star Wars Galaxies: Råd og tips ønskes!


Anbefalte innlegg

venter fremdeles på at posten skal dukke opp med swg.... i mellomtiden leser jeg innlegg og guider for å forberede meg til det SLITET som venter meg. ja,du gjettet riktig, jeg sikter mot å bli jedi. :) for å starte padawan perioden må man drepe en npc ved navn Mellichae. dette er visst ganske vanskelig, hvis man er alene. så spm mine er: er det mulig å leie evnt.bountyhuntere til å ta seg av Mellichae? eller er det slik at det er jeg personlig som må drepe ham?

hvis man er imp, er det da mulig å få med seg commandos og en at-st til å rydde Mellichae og resten av gjengen hans av veien?

håper at det er noen som kan hjelpe meg her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bare lage en gruppe, om du vil kan du ta med deg så mange bounty hunters og jedis som du vil . Så lenge Mel blir drept lykkes du. Men du får ikke Padwan etter dette; Du for mulightene til å ta Padawan Trials, etter du har blitt ferdig med de (par timers spilling) blir du Padawan, ellers er du bare Jedi Initiate.

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar

Hvis du joiner Eclipse og vil bli med i rebel alliance sjekk Signaturen min eller Kontakt Citrus Sandarius Rodabas Quo-calic eller mogan for mere info og evt. joining

Vi hjelper alle nye med xp hunts penger swoop og full ubese armour. + at alle er norske og at vi er med i en by på tatoine.

Snakkes

Lenke til kommentar

Når jeg leste mellom posten din så så jeg sånn ut: :!: !

 

For å si det sånn, så er ikke det å unlocke Jedi det første du burde tenke på, og heller ikke det å drepe Mellichae. For at du skal få missionet å drepe den NPCen så må du mellom mange måneder med slit. Du må hvertfall først etablere deg på en galaxy og grinde ut basic skillsa på din character. For å i det hele tatt komme til den byen hvor du kan begynne og grinde de skillsa du trenger for å møte Mellichae må du ha minst ett Master proffesion. Du må så grinde den XPen som kreves for å mastre dette proffesionet 27 ganger om igjen for å møte denne NPCen som du prater om :D.

 

Det er forøvrig en time lock på 3x6 uker, altså det er ingen teoretisk mulighet for å bli Jedi før om 3-4 måneder. Praktisk sett vil jeg si kanskje 5 måneder :/.

 

Etter dette slitet kan du spille som Padawan og beregne en grinde tid på alt mellom 3 måneder til ett år eller to før du har en komplett template med Jedi skills og klar til å ta Knight Trials.

 

Jeg tror du bare skal glede deg til å begynne å spille SWG og ikke tenke for mye på Jedi, med det første hvertfall. Det er utrolig mye å lære seg i spillet... Tror ikke du skjønner halvparten av denne posten heller, men det kommer vel etterhvert :D.

Lenke til kommentar

laugh it up,fuzzball! skjønner selvfølgelig at det er langt fram i tid,men det var noe jeg ville ha svar på og for å få det, må man som kjent spørre. at det er snakk om mange mnd sier seg selv når det er pengemaskinen lucas som står bak. MELK DEN KUA! MELK!!! uansett så fikk du deg en god latter (som ifølge ryktene skal forlenge livet(??) ) og jeg fikk mange nyttige svar. er kanskje ikke tørr bak ørene i swg,men for å sitere en viss herr Olsen:jeg har en plan! dette er på ingen måte og må heller ikke oppfattes som surmulende kritikk på kritikk. tvert om,satte pris på et ærlig svar på innlegget mitt. kjekt å registrere at noen idet hele tatt tar seg bryet med å lese dem og respondere. :)

ser (fremdeles) fram til å komme igang med swg for fullt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Haha, respnos på den posten hadde du fått uansett. Denne nye måten å bli jedi på er jo det hotteste som skjer i SWG atm... vil jeg tro.

Mel er grei nok, han er litt vanskelig å ta solo men det er mulig. Det verste jeg har vært med på er Melee Quest biten i Phase3.. Herregud laget mitt brukte 6 timer på å få det gjort, og bare 2 fikk unlock og crystalene =)

Folk sier at dette queste er mer tidkrevende og KAN være mye vanskeligere enn "Mel" questet siden de 40k ham sithene overspawner selv om ingen looter likene. Jeg tror folk er glad for at de slipper å ta det igjen siden man får den sjette unlocken i Phase2, hvis man har vært med siden Phase1 da..

Endret av The_Firm
Lenke til kommentar
Du kan jo bare ta Dageerins quest istedenfor da. Jeg brukte free unlocks på den dritten av en quest du skriver om nå :D.

Om jeg ikke tar helt feil så var det Dageerin som gir questet, eller var det capteinen :hmm: anyway

 

Hehe, free unlock hadde vært fint, men jeg syns at det questet var det beste i spillet! Selv om det var litt buggy og missinformativ så var det UTROLIG gøy!!

Lenke til kommentar
Du kan jo bare ta Dageerins quest istedenfor da. Jeg brukte free unlocks på den dritten av en quest du skriver om nå :D.

Om jeg ikke tar helt feil så var det Dageerin som gir questet, eller var det capteinen :hmm: anyway

 

Hehe, free unlock hadde vært fint, men jeg syns at det questet var det beste i spillet! Selv om det var litt buggy og missinformativ så var det UTROLIG gøy!!

Power Gamer! Bra noen grinder... ;) er for lat jeg, tør ikke tenke på det engang.

Lenke til kommentar
Du kan jo bare ta Dageerins quest istedenfor da. Jeg brukte free unlocks på den dritten av en quest du skriver om nå :D.

Om jeg ikke tar helt feil så var det Dageerin som gir questet, eller var det capteinen :hmm: anyway

 

Hehe, free unlock hadde vært fint, men jeg syns at det questet var det beste i spillet! Selv om det var litt buggy og missinformativ så var det UTROLIG gøy!!

Power Gamer! Bra noen grinder... ;) er for lat jeg, tør ikke tenke på det engang.

Den questen som Dageerin har nå er den letteste av de to tror jeg. Mye mye lettere.

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...