Gå til innhold

Teite DirectX


Bios

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette passer så meget bra inn her men sliter me en beta av Directx 8.1 !! fant det på ei side der det sto det var final, og nå etter ca ei uke negynner det å gi beskjed om at direct draw beta er out-of-date! Så vet noen hvordan jeg kan fjerne dette fra Windows Millenium - uten å formatere ? og legge inn DX 8 igjen da..

Håper på svar :smile: Fordi dette begynner å bli plagsomt og maskinen er ustabil. plzzzz. svar kjapt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Har hatt samme problem med Dx8 og me

Me er en stor flopp. Gates 6 co MÅTTE ha no til årtusenskiftet, men det er det verste jeg har vært borti. 98 SE er mye mer stabilt,Det første ME-en gjorde var å krasje etter innst av DirectX8, problemer med minnestyringen ved 512 og mer ram (MYE blåskjerm å se), og det har bare krøllet det til i nettverk der jeg har prøvd det. Innstallerte et lite lan på et kontor med 4 hosts, en av dem er en liten printserver, og fikk bare krøll. Satte inn W2k, etter det har det kjørt dødsstabilt. Jo mer jeg lærer om W2k, jo bedre liker jeg det!! OBS:bruker dirx8 PS: Har kastet alt som heter ME!!

 

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-02-21 13:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...