HellFire- Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har igrunn aldri hatt noe problem med ledningene når bygger pc, men i det siste har jeg hatt veldig lite peiling på et par ting, først og frems usb tilkoblingen! F.eks på mitt Asus A7N8X-E Deluxe, alt er riktig koblet og pc'n fungerer som en drøm! Eneste utingen er: På kabinettet har jeg 2 usb inngangen på fremsiden, fra disse gårdet 2 ledninger med 4 innganger hver! Problemet er at når jeg skal koble disse på 2 USB tilkoblinger på hovedkortet, så er den 9 utganger (pinner) på hver av USB tilkoblingene, hva skal jeg gjøre? Det ser sånn ut ..... .... No lignende det.. 5 opp og 4 nedom, 2 sånne tilkoblinger er det på hovedkortet, skal jeg koble ledningene på på dem nederste/øverste eller litt her og der? Noen som har gjort dette og har peiling? Jeg har også lydinngang på fremsiden av kabinettet, aner heller ikke hvor disse ledningene skal stå..
Lungemannen Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Den tilkoblingen på den øverste linjen helt til høyre ....(.) .... er "shield". Er ikke en av ledningene fra ledningene "shield" trenger du ikke koble den til. Den overfører ikke data. Forøvrig står det antakeligvis i manualen din hvordan du skal koble dem.
lommerusk Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299639&hl=
X-Fiesta Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fra manualen til A7N8X-E Deluxe NC betyr "No Connection" altså ingen kontakt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå