Gå til innhold

msn med hømørsvingninger! :S


Stiggyboy

Anbefalte innlegg

jeg logga meg på msn i går (hvilket tok over to minnutter, høyst uvanlig) og fant til min overraskelse at ingen var pålogget at all! to min senere logger plutselig mine godt over hundre kontakter seg på... så logges plenty av igjen! og på! osv. i tillegg til dette var det umulig for meg å starte en samtale med andre, og jeg fikk ikke se hva andre skrev til meg! jeg gjorde det jeg håpa på å slippe å gjøre: uninstalle msn 7. la inn msn 6.2, men problemet var der fortsatt! jadda! i dag logger jeg med freidig mot på med min 6.2, og til min store glede tok det ikke noe uvanlig lang tid¨å logge på... men akk! de samme problemene gjentok seg! nå er det klart jeg var mighty pissed, så jeg begynte å søke litt rundt for å sjekke om noen hadde lignende problemer, med tanke på at nærmest hele moss og flere andre hadde problemet.. desverre fant jeg ingenting. dermed konsulterte jeg det siste stedet jeg kunne tenke meg at noe såpass "teknisk" som dette kunne stå: msn.no! der ble jeg møtt av en herlig melding om at: "hurra!!! msn er friskmeldt!!!" med hjertet i halsen lasta jeg ned msn på nytt for å være på den aller sikreste siden... men problemene er der fortsatt... :( har noen\ har noen hatt de samma problemene, og har noen idèer om hvordan jeg kan fikse den driten her? jeg er pretty avhengig av msn til daglig! på forhånd takk! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...