Melfacion Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 http://www.jolt.co.uk/index.php?articleid=2538 sjekk de nydelige screensa, da dette spillet gleder jeg meg stort til, og håper det gir meg like mange timer morro som orginalen
Rookie_NO Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Mkay, en eller annen tysk løk skulle selge meg en beta versjon av TM2 mente han. Serveren datt ned før jeg fikk spurt om det var sunrise han snakka om. Noen som har hørt noe om denne er lekket? Skulle dengt den jævla tyskeren (ikke fordi han var tysk), men det fikk holde med at jeg grisebanka'n i TM.
-kristoffer- Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det tviler jeg på. Han kan ha snakket om betaen på den nye PowerUp!-patchen til TM-original som kommer snart. Men den er jo ute til fri nedlasting for alle og enhver. Og den er på en måte en beta på Sunrise for den patchen vil inneholde alle nye funksjoner som man vil finne i Sunrise. Sunrise er jo forsåvidt egentlig ikke en 2-er heller, mer som en og en halv. Er akkurat samme som vanlig bare andre biler og miljøer.
Rookie_NO Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Power-Up! lasta jeg ned for snart en måned siden, så den er det nok ikke. Og den er ikke noen beta på Sunrise! Power-up! gir deg noen nye blokker, ingen nye miljøer/biler ol, som Sunrise vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå