Caddy Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Se bilde... Noen som vet hva det kan være? Fikk det etter jeg skifta hovedkort på maskinen min.... Se profil for specs... Takker for svar... Edit: Kommer på alt jeg prøver å laste, så tror ikke det at det er brukeren jeg prøver å laste fra, som har glemt å oppdatere lista si..... (?) Endret 10. oktober 2004 av Caddy
Caddy Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Update: Jeg får lasta "alle" filer, utenom *.nfo, *.sfv og alle andre småfiler....
Caddy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Ennå en update: Gjelder visst alle filer.... *desperat etter hjelp*
phsyco Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Prøv å sett banen for innkommende filer på nytt, ser ut som at den av en eller annen grunn ikke finner den banen.
Caddy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Banen var: G:\--=[ Navn ]=--\ Byttet til E:\Downloads Ser ut som det funka.. usikker.. Slot`en forsvant jo... Hvorfor det? Har aldri hatt problemer med det, før jeg byttet dette hovedkortet... "Rørenes veier er uforklarlige" (Sitat fraglene) "PC`ens metoder er uforklarlige" ( Sitat meg ) Endret 12. oktober 2004 av Caddy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå