brillan Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fyssjom, CS:CZ suger jo maksimalt Kan du si Ironi? Uansett, du kan bruke cs 1.6 kan jo brukes med cs:cz key, så litt positivt er det jo :S
pee-jay Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99????????????
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99???????????? først av alt ro ned tegn bruken! cs:cz er bundla med powercolor radeon 9800 pro
brillan Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Gidder ikke lese alle postene, men jeg ville valgt powercolor siden cs:cz følger med hvor er det du får cz med radeon kortet????????????????++???+ \+\+\090+92+99???????????? Snu eska i 45graders vinkel, og se mot sola. Da skal serialen komme til syne nede i høyre hjørne på eska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå