haakon90 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Spørsmålet er: Opera eller Explorer? (si gjerne hvorfor) takker for alle svar
zyp Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Opera, pga alle sikkerhetshullene i explorer. Eller eventuelt firefox, som etter min mening er bedre enn opera.
Endre Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Opera, pga alle sikkerhetshullene i explorer. Og fordi det er en veldig mye bedre browser enn IE. Å sammenligne IE med Opera, Firefox etc. blir som å sammenligne WordPad med avanserte tekstebehandlingsprogrammer (MS Word etc.). Førstnevnte funker, men er ikke akkurat det beste.
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Opera er digg med musebevegelsene sine Høyreklikk dra musa litt til venstre = gå tilbake en side Høyreklikk fra musa frem = Gå frem en side Høyreklikk dra musa ned og til høyre = Lukke den aktuelle siden Osv. Og å surfe med faner er også digg
ttt Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 opera er og raskare ein IE. og ikkje minst, det er norsk. trenger vel ikkje betre grunn ein det
haakon90 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 opera er og raskare ein IE. og ikkje minst, det er norsk. trenger vel ikkje betre grunn ein det enig... jeg bruker det selv... men ville bare ha deres meninger... hva bruker dere da? (nå som jeg bruker Opera, bør jeg slette IE, eller får det konsekvenser?
ttt Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 enig... jeg bruker det selv... men ville bare ha deres meninger... hva bruker dere da? (nå som jeg bruker Opera, bør jeg slette IE, eller får det konsekvenser? eg bruker opera/firefox/IE i den rekkefølgen. ikkje slett IE, det fører bare til problem.
haakon90 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 enig... jeg bruker det selv... men ville bare ha deres meninger... hva bruker dere da? (nå som jeg bruker Opera, bør jeg slette IE, eller får det konsekvenser? eg bruker opera/firefox/IE i den rekkefølgen. ikkje slett IE, det fører bare til problem. problem... hvordan da?
Gaute Holmin Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 ikkje slett IE, det fører bare til problem. problem... hvordan da? Windows Update krever IE bl.a. If it works fine... don't mess with it
haakon90 Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 ikkje slett IE, det fører bare til problem. problem... hvordan da? Windows Update krever IE bl.a. If it works fine... don't mess with it ok.. den er grei
ikkeno Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Lage to emner om det samme temaet på samme dagen er godt gjort. Det er 765432 tråder om akkurat dette. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2923970 EDIT: Leif var der i dag også. Endret 10. oktober 2004 av ikkeno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå