Gå til innhold

Rivatuner; Får ikke helt til


Martin A.

Anbefalte innlegg

Sitter nå å prøver ut Rivatuner.. Har ATI Radeon 9600 np kort. Ny kjøler og alt det der. Nå har jeg klokka det til: Memory: 518 Core: 436.. Ingen artifacts. Men når jeg trykker på "Bruk", går alt tilbake til default, som er 430/430... Noe jeg gjør galt? Eller er det bare en enkel lilten innstilling som må forandres?

 

På forhånd takk

 

 

 

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du trykkt på "test" først? og for al del, ikke klokk mer enn 10-15mhz av gangen, er veldig forskjellig hvor høyt korta går å klokker du alt for mye så kan det skje ting du ikke liker

 

og husk å aktiver rivatuner ved oppstart (du velger det på options i selve proget)

hvis ikke så vil ikke kortet være klokka etter en rebot

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
har du trykkt på "test" først? og for al del, ikke klokk mer enn 10-15mhz av gangen, er veldig forskjellig hvor høyt korta går å klokker du alt for mye så kan det skje ting du ikke liker

 

og husk å aktiver rivatuner ved oppstart (du velger det på options i selve proget)

hvis ikke så vil ikke kortet være klokka etter en rebot

Jeg tar det sakte men sikkert, og jeg har trykka Test ja. Dette funker helt bra helt til jeg klikker save, og bruk. Da detter alt tilbake til standard :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...