Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Thomax er ute med The Remix Files 4.

Tracklist

01: Thomax - Return To The

02: Thomax - Can It Be (Murs)

03: Thomax - God of Thunder (Virtuoso)

04: Thomax - Black Snow (Ill Bill + Apathy)

05: Thomax - Since 85

06: Thomax - So Alone (L Da Headtoucha)

07: Thomax - Day By Day (Wordsworth + A.L. + Talib Kweli + Punchline)

08: Thomax - Can It Be II (Murs)

Download here: http://www.mediafire.com/?0gylwt92wpr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit at han la til nedlastningslink da,det glemte jo den forrige posteren ;)

Ang Thomax spiller jeg fortsatt 16 Bars Of Paz flere ganger daglig,går aldri lei av den der!

Skrevet
Greit at han la til nedlastningslink da,det glemte jo den forrige posteren ;)

Ang Thomax spiller jeg fortsatt 16 Bars Of Paz flere ganger daglig,går aldri lei av den der!

Linken er der den ;)

Og ja, Thomax er genialt, og hører på Heavy Metal King ofte ;)

Skrevet
Å si at old school rap sluttet på midten av 80-tallet, vil jeg si er feil. Grunnen til at dette uttrykket blir brukt er mer for å skille prima rap og kommersiell rap.

Her er du jo langt ute på viddene. Grunnen til at uttryket blir brukt er for å betegne den tidligste musikkstilen innenfor hiphop, som var nettopp på slutten av 70- og begynnelsen av 80-tallet. Det har aldeles ingenting med kommersiell eller prima rap å gjøre.

Er du uenig i at f.eks west coast rap er mer enn bare en geografisk betegnelse, og skal det kunne brukes om en rapartist fra eksempelvis den italienske vestkysten?

OK, du har helt rett, var en smule forvirret rundt dette, da er Wikipedia beste referanse.

Er ikke uenig i at west coast rap, er west coast rap.

Skrevet (endret)

Hva synes folket om den nye Eminem låten da?

Jeg synes det høres bedre ut enn mange av de nye sangene. MEN jeg synes stemmen er litt mere "Soft" enn det han var før.

Endret av BadSmile
Skrevet

Relapse var ikke så gærent, men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på... Kunne nok ha spytta litt hardere ja, men innholdet var det for all del høy standard av. Beaten var nice.

Skrevet
men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på...

Det høres nesten ut som om han prøver å høres engelsk ut.

Skrevet (endret)
men det var etellerannet med stemmen hans som jeg ikke helt kan sette fingeren på...

Det høres nesten ut som om han prøver å høres engelsk ut.

Britisk-engelsk? Til tider ja, hadde noen merkelig uttalelsesmåter noen ganger. Noen ganger jamaicansk............................

Kanskje han hinter til at neste album er 100% grime?

Edit: Kom deg på MSN, bitch.

Endret av ehs5
Skrevet
Hva synes folket om den nye Eminem låten da?

Bedre enn låtene fra Encore, men fortsatt milevis unna godkjent. Det her holder rett og slett ikke mål, Eminem. Flowen er uengasjert og stemmebruken er jo helt på trynet. Hva skjedde med sinna-Marshall som spytta 4-5 ord på rad som rima?

Skrevet (endret)

Sikkert et par punch-ins. Men latterlig kult uansett.

Kveldens låt er DJ Desue feat. Afrob & Nature - Art of War

Endret av Thendrup
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...