Gå til innhold

LAN reg system!


Anbefalte innlegg

Hei! Har nå søkt igjennom forumet og ikke funnet det jeg trenger! :(

lager en lan side, men har rota med registrerings delen en stund nå! MYSQL kan jeg ikke! blir bare rot når jeg prøver! :cry:

Noen som har noen ferdige scripts? Som bare kan legge ut?? Lanet er om 1 uke! :ermm:

takk for alle svar! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn er det vanskelig å finne en post om akkurat dette, jeg har nettop holdt et lan og trengte derfor et slikt system. Mener jeg klarte å lage til dette veldi pent og trenger litt tilbakemeldinger av noen :)

 

Selve scriptet finner du her: BHsession.com

jeg brukte en god del tid på dette å mens jeg arbeidet med det kom jeg på flere ting som man kunne trenge til noe som det her.

scriptet har en et login system, admin side og bruker del. Jeg trenger noen som kan både php og flash / action script for å fullføre jobben, jeg er og villig til å dele dette scriptet med de som trenger det:)

 

noen som kan hjelpe meg med å lage dette helt skikkelig ?

Lenke til kommentar

Jeg har laget mitt egent lan-system, med plassreservering, nyhetscript, admin funksjoner ol. Dere kan se på det her. Dette er en beta verson av systemet og er under utvikling. Jeg holder på å lage ny plassreservering + fler admin og brukerfunksjoner.

Det er bare 2 "nivåer" enten er du deltager eller crew, hvis du er crew kan du fikse alt det du vill endre nyheter ++ hvis de er deltager kan du bare rediger profilen din og reservere plass. Dette er noe jeg jobber med, sånn at folk i crew kan få begrenset tilgang til forskjellige ting.

 

hvis dere finner noen buggs eller vet om noe som kan forbedre systemet send en mail til meg. wacie (at) kirkelan (dot) net

 

-wacie

Endret av wacie
Lenke til kommentar

Siden det har vært så mange forespørsler om akkurat dette synes jeg vi bør samle noen som har litt kunnskaper i php/mysql og samarbeide om å lage et komplett registreringssystem med innlogging, adminområde, seatmap osv. Det er jo stadig noen som spør etter forslag til nye prosjekter og dette tror jeg mange vil ha bruk for. Selv er jeg ikke noen kodeguru, men jeg skal bidra med deg jeg kan...

Lenke til kommentar
wacie: Et lite spm angående systemet ditt, hvordan tegner du bordopsettet og hvordan velger man en enkel plass, eks jeg vil sitte på nederste bordet ca midt på, hvordan kan jeg da velge den plassen?

 

Fint system btw  :)

 

-Kriss

Du kan lese her hvordan jeg henter "kartet" fra en text fil. Det er "basic" koden til scriptet. Så få hvær plass hvær sitt nr. og når noen klikker på en av plassene så sjekker koden om det er noen andre i databasen som har det samme plass nr.

 

Hvis du skal velge en plass må du lage deg en bruke, logge inn, og trykke på den plassen du vill ha. :)

 

-wacie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...