Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har tenkt å kjøpe dette kabinettet:Casetek Midi Tower kabinett - Sølv Det står at det passer dette hovedkortet: * Støtter standard ATX og Extended ATX hovedkort. Jeg vurderer også å kjøpe dette hovedkortet: K8N NEO PLATINUM MSI K8N Neo Platinum Socket754 Passer disse sammen ?
Apoc_ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Begge tingene har ATX form. Dvs at det passer i lag.
Christahh Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hovedkortet der (som nesten alle hovedkort) er i ATX, så det passer sikkert... eller, man vet aldri Mitt Asus HK passer ikke i Dell kabinettet jeg har nå ;/ men, det er jo dell Endret 9. oktober 2004 av Christahh
Claw_Server Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Men på dette kabinettet på "description" står det: Skrueløs montering av inntil 5 stk vifter (80mm og 90mm) hvorav 2 stk sidemonterte vifter. "hvorav 2 stk sidemonterte vifter." betyr det at det er 2 vifter installert allerede ?
XenZor Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hovedkortet der (som nesten alle hovedkort) er i ATX, så det passer sikkert... eller, man vet aldri Mitt Asus HK passer ikke i Dell kabinettet jeg har nå ;/ men, det er jo dell Ja, det er DELL. Og da er det kabinettet som ikke støtter ATX formfaktor. XenZor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå