haakon90 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 heisann! Er skikkelig hockey-freak (spiller hockey oxo seff ) og har tenkt til å kjøpe det nyeste NHL spillet (NHL 2005)... og lurte derfor på om det var noen som hadde det og om det anbefales?? Haakon - takker for alle svar
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har det, og det er utrolig moro! Det er selvfølgelig ikke perfekt, men jeg mener det er det beste NHL spillet sluppet så langt. Bedre grafikk, kan spille den svenske og tyske ligaen samt NHL. Ren moro! Jeg anbefaler deg å kjøpe dette spillet siden du også er en fan av sporten
Djevlen Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nytt er som sagt flere ligaer, mye bedre modeller av spillerne. De blir taklet mer realistisk, faller mer realistisk. Bedre keepere. Det er ikke like lett å score på keeperene lenger, noe som er fryktelig positivt Det er meget morsomt å spille mot venner
haakon90 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 det er bra jeg går for det takk for hjelpen
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg syns nhl spillene er bare rotete, de gangan jeg har spillt det har jeg bare trykkt på alle knappene og håpt på det beste (de fleste gangan gikk det bra da) Men jeg er ikke inntresert i hockey heller da. Men de er jo litt arti og sikkert veldig arti for folk som bryr seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå