Gå til innhold

Oppgradere BIOS på ECS G551


n0nick

Anbefalte innlegg

Har lest del innlegg av folk som har kjøpt maskinen hos multicom og hvor multicom har oppgradert ny BIOS versjon som gjør at vifta ikke kjøres før prosessorene blir ordentlig belastet...

 

Jeg ønsker også denne oppgraderingen, men har ikke kjøpt maskinen min hos multicom, og vil gjerne prøve å gjøre dette selv. Jeg har besøkt hjemmesiden til esc ( www.ecs.com.tw ) og funnet en BIOS oppdatering for ECS G551. Men hvordan innstalerer jeg? Vil liksom ikke gjøre at maskinen blir ubrukelig heller...

 

Kan noen forklare meg step for step hvordan jeg gjør dette?

 

PS. Jeg kjører WIN XP, og har ingen diskettstasjon på maskinen, har hørt at man må boote med diskett osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]

Selv om din G551 ikke er levert av oss, vil vi selvsagt bistå med å sende deg rette filer og instruksjoner pr. e-post. Du vil da kunne boote fra en CD for å enklest mulig flashe BIOS.

 

NB! Det er en fordel om du kan motta e-post med vedlegg på 12-13MB, ellers er overføring via MSN mulig. Et siste alternativ er å sende deg en CD pr. brevpost.

 

E-post vil normalt ikke bli behandlet før mandag morgen.

 

MultiCom ønsker alle en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]

Selv om din G551 ikke er levert av oss, vil vi selvsagt bistå med å sende deg rette filer og instruksjoner pr. e-post. Du vil da kunne boote fra en CD for å enklest mulig flashe BIOS.

 

NB! Det er en fordel om du kan motta e-post med vedlegg på 12-13MB, ellers er overføring via MSN mulig. Et siste alternativ er å sende deg en CD pr. brevpost.

 

E-post vil normalt ikke bli behandlet før mandag morgen.

 

MultiCom ønsker alle en fortsatt fin helg!

Ok, jeg har sendt mail til multicom og privat melding til deg om at jeg ønsker disse filene tilsendt pr. epost så jeg venter spent! Håper jeg får svar før mandag, er veldig spent på denne nye oppgraderingen! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...