Danny_D Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har et modem greie fra tele 2 ved navnet Thompson Speedtouch 510i , og jeg sliter med å få maximal ytelse på programmer som dc++ og Azureus , sånn torrent greie. Jeg har NAT problems, vistnok.. Har lett lenge på nettet , men finner ikke noe =( Jeg er ikke akkurat flink med pc, men lærer og forstår lett. Hjelp meg
Danny_D Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 vær så snill da.. kan noen hjelpe meg?
Danny_D Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 aaaaaaaaaaaaargh jeg må fikse det !!!!!!!
wartex Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 tast den interne ipen din i DMZ, så setter du deg utenfor NAT. Du må også sette opp porter til din pc i routeren så den "går rett ut på nett". www.ipchicken.com, der finenr du ipen din. Ipconfig i command finenr du den interne ipen din. i routeren din , detter du den interne ipen din, og en port tild en. Da kombinerer routeren den interne ipen din med den som du finner på ipchicken. I dc++ setter du da den ipchicken ipen din ,pluss den porten du satt opp for den interne ipen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå