BoRsE Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg hadde en Source Dedicated Beta server, og nå vil jeg sette opp en ekte en. Jeg har slettet beta servern fra steam playgames list og instalert på nytt. Men når jeg setter opp, står det ip address unknown, jeg har ingen maps på mapcycle, osv. hva skal jeg gjøre? må jeg EIE source på steam play listen min for å sette opp en server!?
BoRsE Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Jeg hadde en Source Dedicated Beta server, og nå vil jeg sette opp en ekte en. Jeg har slettet beta servern fra steam playgames list og instalert på nytt. Men når jeg setter opp, står det ip address unknown, jeg har ingen maps på mapcycle, osv. hva skal jeg gjøre? må jeg EIE source på steam play listen min for å sette opp en server!? Fant ut av det =) måtte slette alt i steam apps som hadde med source og gjøre i tillegg
BoRsE Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Noen bra settings på servere som er bra og bruke? da mener jeg sånn ytelses settings... heapzise eller hva det heter.. og rates og sånn? SERVER IP ER 194.63.250.197:27015 skulle være bra ping i allefall
BoRsE Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Hvordan fixer man RCON på Source Dedicated server BTW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå