Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ekstremt høy latency i CS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Ngt's Bravo bredbånd og når jeg skal spille cs på nettet så hakker det noe sinnsykt. Jeg har prøvd ett tonn med Servere, men har samme problem med alle... Har og prøvd å stoppe all annen internett trafikk her... ingenting funker... :cry::cry::cry:

Noen som vet hvorfor, og er det noe jeg kan gjøre..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt samme problem med min ngt linje også. Jeg sendt mail om det til de, har ikke fått noe svar enda. Problemet har vært spesielt stort på kveldstid. Kanskje ngt sitt system er noe overbelastet. Pinget vg.no og fikk rundt 140 ms i ping i snitt, synes det er passe sykt...

Håper det ordner seg for deg.

stig

Skrevet

Hadde samme problemet jeg og.

Kjørte en tracert og fant ut at NGT routa signalene gjennom 1000 land før det kom tilbake til min maskin. Ubrukelig ISP til spilling.

Skrevet

Akkurat det samme her å. Jeg har Charlie 1700/512kbps. Når jeg spiller cs har jeg konstant 400 i latency. Broren min pleier å laste ned litt, men aldri mer enn 50KBs

På itavisen sitt speedometer ligger jeg alltid mellom 1000 og 1200kbps. Det er ubrukelig

Skrevet (endret)

Har hatt både ADSL og SHDSL fra NGT og aldri hatt latency problemer med CS servere i Norge i det hele tatt... SHDSL linjen hadde faktisk den laveste pingen jeg kan huske å ha opplevd!

Opplevde dog en del dårlig routing til servere i utlandet, f.eks. UK, noe som sannsynligvis har med avtaler NGT har med diverse carriers rundt omkring og deres dårlige routing! Tror ikke det sitter noen i Bergen og bestemmer at ruten skal gå via USA for å komme til UK... var en tråd om denne routingen oppe for en stund tilbake!

Endret av Calm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...