Gå til innhold

Tv kjøp... *Gruble*


Anbefalte innlegg

Vel, min tv knerta... Pga noe fordømra sollys...

Så, var jeg ute på byen idag og sjekka litt.

Så fikk jeg anbefalt et thomson tv til en 10 tusen, også fortalte han at den hadde komponent video ag at veldig få andre har det. Så viste han meg forskjellen på Scart og Komponent video på Shrek filmen... Å fy faen for en forskjell :thumbup:

Så gikk jeg på expert å spurte om komponent der, billigste de hadde (også den eneste) var til en 20 tusen :nei:

Så fortalte jeg om den fra elkjøp... Så gikk han expert duden og sjekka på nett, også sier han at det der så bra ut :!:

Anyway... Jeg vet ikke helt om jeg vil blåse bort ti tusen på en Tv men jeg vurderer det...

Komponent funksjonen er bare helt super spess siden min dvd har komponent og jeg ser mye på film.

 

Jeg bare lurer på hva dere syns?

:hmm:

32WE612B

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv planer om å kjøpe den TVen, så fort den settes ned litt;) Den koster nå 6500 på Lefdal men vil trolig settes opp i pris på mandag...

 

Du sier at du opplevde en stor forskjell mellom component og Scart, da tror jeg selger lurte deg. Forskjellen på Component og Scart er minimal dersom man kjører et RGB signal gjennom Scarten. Derfor høres det ut som han ikke gjorde dette, kun for å overbevise deg...

 

Men uansett, den er visst en utrolig god TV, har fått flere anbefalinger på den;)

Lenke til kommentar

Var i en butikk, og var litt hypp på en tv med component in. Allikevel anbefalte de faktisk en tv UTEN component, men med RGB scart, for hvis man brukte en skikkelig scart kabel, ville jeg ikke se forskjell uten når jeg så tv'ene ved siden av hverandre.

 

Så når en butikk, som ville tjent på å selge meg en component tv, anbefaler en uten fordi forskjellen er så liten, så bør vel det være bevis godt nok (og ja, de hadde en rå component TV på lager).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...