Gå til innhold

WoW-klan for forummedlemmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok et ganske nøytralt navn: "Norwegian Alliance". Er uansett bare beta dette, blir det en suksess så kan vi selvsagt fortsette retail med et annet navn.

Skrevet (endret)

Gamer's Guild?

EDIT: Hadde vært kjempeflott om dere skrev noen logger og/eller morsomme historier fra WoW-spillinga deres. Vet fra før dere kan skrive humoristisk og godt. :)

Endret av CobraM
Skrevet
Tok et ganske nøytralt navn: "Norwegian Alliance". Er uansett bare beta dette, blir det en suksess så kan vi selvsagt fortsette retail med et annet navn.

Sukk.. Og jeg som synes VoGn var bra... :thumbup:

Skrevet

Heh, er med i en internasjonal guild, men hadde vært morro å være med i en norsk klan i den europeiske beta'en :yes:

Må bare komme inn først da.. jeg skal egentlig få en gjennom Stratics (jobbet på WoWS et par års tid) men det drøyer tydeligvis.. :no:

Skrevet
Heh, er med i en internasjonal guild, men hadde vært morro å være med i en norsk klan i den europeiske beta'en :yes:

Må bare komme inn først da.. jeg skal egentlig få en gjennom Stratics (jobbet på WoWS et par års tid) men det drøyer tydeligvis.. :no:

Det er bare å si fra når du måtte få en key. :)

Skrevet (endret)

mmm skal kjøpe meg det når retail kommer :D da kan jeg være med (skulle ønske jeg hadde fått en beta-key :hm: )

Endret av AmmO
Skrevet

eyyy guild på gang her ??? mange som fikk beta ? :)

jeg fikk i værtfall å jeg er veldig intrissert i og bli med i guild

bare pling på om dere trenger folk :)

Skrevet

Jeg syntes "Northmen" er et utrolig bra navn på denne klanen!

Jeg er helt klart med, men jeg har ikke kommet med som beta tester.

Og jeg tviler sterkt på at jeg får mail nå så lenge etter.

Jeg blir derfor gjerne med i en klan når spillet kommer ut :D

Skrevet

Navnet ble til slutt "Nordic Heroes".

Vi opplevde en bug med den første registreringa (Norwegian Alliance), og måtte gjøre det på nytt. Vi hadde ikke lyst til å møte på det samme problemet igjen, så vi brukte et annet navn (altså "Nordic Heroes").

Den som vil henge seg på kan sende en /tell til Bellerophon, Feeskafor eller Sneakywee i spillet.

Skrevet
Navnet ble til slutt "Nordic Heroes".

Vi opplevde en bug med den første registreringa (Norwegian Alliance), og måtte gjøre det på nytt. Vi hadde ikke lyst til å møte på det samme problemet igjen, så vi brukte et annet navn (altså "Nordic Heroes").

Den som vil henge seg på kan sende en /tell til Bellerophon, Feeskafor eller Sneakywee i spillet.

Betyr dette at jeg må melde meg inn på nytt? :hmm:

Skrevet
Betyr dette at jeg må melde meg inn på nytt? :hmm:

Ja og nei. Det betyr at første registrering var bortkastet, men vi har opprettet guilden nå, og du trenger ikke møte opp for å bli medlem. Det holder å sende en av oss en /tell, så blir du lagt til som medlem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...