Aasgaard Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 Tok et ganske nøytralt navn: "Norwegian Alliance". Er uansett bare beta dette, blir det en suksess så kan vi selvsagt fortsette retail med et annet navn.
OscarWoHA Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Gamer's Guild? EDIT: Hadde vært kjempeflott om dere skrev noen logger og/eller morsomme historier fra WoW-spillinga deres. Vet fra før dere kan skrive humoristisk og godt. Endret 8. oktober 2004 av CobraM
Djevlen Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Tok et ganske nøytralt navn: "Norwegian Alliance". Er uansett bare beta dette, blir det en suksess så kan vi selvsagt fortsette retail med et annet navn. Sukk.. Og jeg som synes VoGn var bra...
Anders81 Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Heh, er med i en internasjonal guild, men hadde vært morro å være med i en norsk klan i den europeiske beta'en Må bare komme inn først da.. jeg skal egentlig få en gjennom Stratics (jobbet på WoWS et par års tid) men det drøyer tydeligvis..
Aasgaard Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Heh, er med i en internasjonal guild, men hadde vært morro å være med i en norsk klan i den europeiske beta'en Må bare komme inn først da.. jeg skal egentlig få en gjennom Stratics (jobbet på WoWS et par års tid) men det drøyer tydeligvis.. Det er bare å si fra når du måtte få en key.
Simic Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg vil være med! Hvordan får jeg blitt med? (Har CDkey!)
Portalol Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) mmm skal kjøpe meg det når retail kommer da kan jeg være med (skulle ønske jeg hadde fått en beta-key ) Endret 10. oktober 2004 av AmmO
register Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 eyyy guild på gang her ??? mange som fikk beta ? jeg fikk i værtfall å jeg er veldig intrissert i og bli med i guild bare pling på om dere trenger folk
Omar Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg syntes "Northmen" er et utrolig bra navn på denne klanen! Jeg er helt klart med, men jeg har ikke kommet med som beta tester. Og jeg tviler sterkt på at jeg får mail nå så lenge etter. Jeg blir derfor gjerne med i en klan når spillet kommer ut
Aasgaard Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Navnet ble til slutt "Nordic Heroes". Vi opplevde en bug med den første registreringa (Norwegian Alliance), og måtte gjøre det på nytt. Vi hadde ikke lyst til å møte på det samme problemet igjen, så vi brukte et annet navn (altså "Nordic Heroes"). Den som vil henge seg på kan sende en /tell til Bellerophon, Feeskafor eller Sneakywee i spillet.
alfabanan Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Navnet ble til slutt "Nordic Heroes". Vi opplevde en bug med den første registreringa (Norwegian Alliance), og måtte gjøre det på nytt. Vi hadde ikke lyst til å møte på det samme problemet igjen, så vi brukte et annet navn (altså "Nordic Heroes"). Den som vil henge seg på kan sende en /tell til Bellerophon, Feeskafor eller Sneakywee i spillet. Betyr dette at jeg må melde meg inn på nytt?
Aasgaard Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Betyr dette at jeg må melde meg inn på nytt? Ja og nei. Det betyr at første registrering var bortkastet, men vi har opprettet guilden nå, og du trenger ikke møte opp for å bli medlem. Det holder å sende en av oss en /tell, så blir du lagt til som medlem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå