siDDis Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 For å konfiguere, funka fint så i begynnelsen men nå er det heilt umogleg å koma inn uten at den klikker totalt. Må vera noko av det dårlegast produktet eg har vore borti. Funker fint til surfing ellers osv, men av og til må ein jo endre på konfigurasjonen og det er heilt totalnekt. Det som skjer er at eg logger meg inn som vanlig. Også skjer det ingenting, internett detter ut og eg må reboote den 4-6 ganger for at internett skal koma tilbake igjen. Også etter ca 2-3 dagers i bruk så blir det 10-20 % packetloss. Burde ikkje vera lov å selge sånt søppel.
petzno Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Er det Xplorer du har? I såfall støtter jeg deg i at dette ikke er verdens beste produkt... Har du prøvd å resette med å holde inn reset-knappen bak i 20-30 sekunder? Det funket i samme situasjon hos meg. Husk at du da må legge inn oppkoblingsinfo og øvrig info på nytt.
siDDis Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 får prøve reset knappen og kryssa fingrane
_Nitro_ Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Har også Xplorer 871BT og jeg også sier meg ening i at dette produktet er dårligt! Har 10 - 20 % packetloss hele tiden jeg! Har også prøvd å byttet ut modemet med et nytt Xplorer 871BT men akkurat samme problemet der. Så jeg bytter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå