Gå til innhold

Minitest av Samsung D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sølv er så gårsdagens farge. på biler og mobiler. Den holder seg ikke over tid heller. Børsta stål looken kunne vært en spennende vri for å holde liv i den fargen.

 

Men på denne mobilen så er sort definitivt det som gjelder. Sort med blå lys detaljer så ser den skikkelig hightech og badass ut. Den ser ut som om den spiser andre mobiler til lunsj!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

hmmm..foruroligende informasjon for min del i denne testen:

Mobile Review test

 

For det første er oversettingen heller tvilsom, så denne er jeg veldig usikker på hva menes med:

Synchronization with MS Outlook is not offered and thus many people may say the program looses its attraction. But it could be this way if a special phone and MS Outlook data converter was not included into the package, it works correctly and no problems appear, notebook, organizer, mail data is transmitted correctly.

 

Jeg er ærlig talt veldig usikker på hva som konluderes med her...

 

men på slutten av artikkelen:

D500 won't suit those who need full synchronization with MS Outlook they'd better buy a smartphone.

 

Hva er "full synchronization"? Jeg trenger å overføre mine kontakter, og kalender oppføringer.

 

Så nå ble jeg veldig usikker...

 

men det stod noe spennede mot slutten:

D500 could be considered the leader of the product line but the company will represent its successor on CeBIT or a bit later. The difference is in a camera, more memory, a bit changed software and very well characteristics (improvement of the majority of functions). D500E version will also be available from the beginning of the year. EDGE will be realized in the model but as for me, it's not so necessary for the majority of users.

 

hmmm...har høye forhåpninger til denne mobilen asså...men den MÅ synche med outlook!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, jeg er ikke i tvil mellom de to modellene. Dama har begge to i hus og til mitt bruk er D500 ypperlig. Egentlig så er begge de to telefonene et godt stykke over hva jeg trenger, men D500 kommer høyest :p . Venter bare på en skikkelig test nå før jeg får tak i telefon. Har ikke fått prøvd de to der allt for nøye, men det blir nok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...