Gå til innhold

Telefoner med EDGE-støtte.

slk^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på vg.no at: "Mobiltelefonen på bildet er en Nokia 6230, en av ni modeller på markedet som støtter EDGE." Noen som vet hvilke ni de mener? Ut fra amobil.no sin mobilsøk, finner jeg syv modeller(Nokia 6230, 6220, 6820, 7200, 5140, 6810 og 3200). Noen som vet om de resterende to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, åssen kunne jeg glemme Communicatoren ;) men tbone: sikker på at 6260 har EDGE? Står ikke beskrevet i noen av testene jeg har sett hittils(på itavisen.no og dinside.no) så synes det er litt snodig.

Skrevet (endret)
Hehe, åssen kunne jeg glemme Communicatoren ;) men tbone: sikker på at 6260 har EDGE? Står ikke beskrevet i noen av testene jeg har sett hittils(på itavisen.no og dinside.no) så synes det er litt snodig.

Stemmer nok det gitt, var litt vel kjapp der :blush:

Edit: SE har også klemt ut noen PC Card telefoner med EDGE støtte som kan beskues her.

Endret av tbone
Skrevet

Hva med SE's S700 da? har lest at den ikke støtter, og at den støtter på flere sider.... noen som veit helt sikkert? feks en med s700?

habla? :)

Skrevet
Hva med SE's S700 da? har lest at den ikke støtter, og at den støtter på flere sider.... noen som veit helt sikkert? feks en med s700?

habla? :)

det kommer en S710a til amerika. Denne har EDGE-støtte.

Utgaven i europa, S700i, får ikke EDGE-støtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...