Gå til innhold

Rumsfeld innrømmer Irak-løgn


Anbefalte innlegg

Ja, så slutt a skriv ting du ikke har peiling på da. Det er alt det tar. Det er helt klinkende klart for meg når folk ikke vet hva de snakker om her, og du kan godt bare innrømme at du egentlig ikke vet et snev av det du maser om her sånn at vi kan bli ferdig med saken. Skikkelig trist å matte lyve pa et internett-forum altsa.

Jeg vet det jeg har fått igjennom media. Kanskje det er et veldig feil inntrykk. Virker sånn nå. :( I så fall skal jeg heretter prøve å holde en mindre bastant tone. Jeg må bare unnskylde for innleggene mine der jeg uttaler meg om Bush familiens forhold til Bin-laden familien, innlegget der jeg sier at Bush er maktsyk og glad i å gå til krig, osv. osv. Jeg kan sannsynligvis for lite om det til å uttale meg såpass skråsikkert. Min feil.

 

Tar du virkelig ikke et hint Seixon ?
Hadde gått fint ann det, hvis ikke de som er uvitende later som de vet hva de snakker om. Jeg blir rett og slett provosert av folk som ikke kan en eneste ting om det de snakker om, men hevder at de har et clue liksom.

 

Skulle vel gått ann uansett for en relativt voksen person.... :ermm:

Dette er absolutt ingen grunn til å bryte retningslinjene. Provosert ? Hva tror du vi andre blir ? Hmm, jeg kan ikke huske å ha kalt deg en idiot, eller brukt ordet på samme måte som deg.:roll:

 

 

Og er skikkelig høy på pæra nar de sier ting som de har ingen anelse om.

Du er ganske så høy på pæra selv. ;)

 

så skal jeg klare a være nokså rolig og snill gutt.

Det får du jammen måtte klare uansett min gode mann. :ermm:

 

Men nå noen snakker fullstendig bullshit, skal jeg vaere føstemann til a peke det ut.

Da får du peke dem ut uten å kalle dem idioter og duster og be dem komme seg langt vekk herifra, klarer du ikke det får du holde deg et annet sted.

 

Jeg spør deg igjen: har du i det hele tatt giddet å skumme igjennom retningslinjene ? (og tenkt over dem ) ? Det virker sannelig ikke sånn :ohmy:

 

EDIT: quotinga, wtf ? EDIT2: fiksa det.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Jeg vet det jeg har fått igjennom media. Kanskje det er et veldig feil inntrykk. Virker sånn nå.  I så fall skal jeg heretter prøve å holde en mindre bastant tone. Jeg må bare unnskylde for innleggene mine der jeg uttaler meg om Bush familiens forhold til Bin-laden familien, innlegget der jeg sier at Bush er maktsyk og glad i å gå til krig, osv. osv. Jeg kan sannsynligvis for lite om det til å uttale meg såpass skråsikkert. Min feil.

Ja, det er ingen tvil at du har fatt det fra media. Men du ma huske at media gir deg bare en littebiten del av sannheten, hvis de i det hele tatt gir deg det.

 

Du burde heller sporre sporsmal enn a komme med pastander. Da hadde du fatt vite mer om det du vil snakke om. ;)

 

Dette er absolutt ingen grunn til å bryte retningslinjene. Provosert ? Hva tror du vi andre blir ? Hmm, jeg kan ikke huske å ha kalt deg en idiot, eller brukt ordet på samme måte som deg.

Heh. Det er som a si: "Du blir provosert over at jeg kaller moren din en hore? A JA?! Vel jeg blir provosert nar du sier at hun ikke er det og kaller meg en logner!"

;)

 

Du er ganske så høy på pæra selv.
Og etter all den lesingen jeg har gjort, tror jeg at jeg kan fa lov a vaere det, spesielt ovenfor andre som gir sa mye innsats som a sette seg ned a se pa TV2-nyhetene hver dag...

 

Da får du peke dem ut uten å kalle dem idioter og duster og be dem komme seg langt vekk herifra, klarer du ikke det får du holde deg et annet sted.

Ja, problemet er at nar jeg gjor det, kommer de tilbake og gjentar det samme, og sier flere teite ting....

 

Jeg spør deg igjen: har du i det hele tatt giddet å skumme igjennom retningslinjene ? (og tenkt over dem ) ? Det virker sannelig ikke sånn

Skal aerlig talt si at jeg ikke har lest de. Og det har sikkert ikke 90% av alle de andre her heller? :D

 

Nå går vi tilbake til topic, ikke sant? Så tar vi all krangling i PM. Ellers er det en fare for at tråden stenges.

Du kan egentlig stenge den na, siden det er ikke noe a snakke om, siden tittelen pa topicen er en logn.

Lenke til kommentar

Jeg la akkurat frem hver eneste gang Powell brukte ordet "proof" og "evidence"

 

Evidence :

Any kind of matter, presented at trial through witnesses, records, or documents for the purpose of persuading the court or jury of the correctness of the contentions of the parties.

 

Evidence = Bevismateriale

Proof = Bevis

 

Man legger frem evidence for å bevise at det man sier er den riktige versjonen av virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ok, dette er ABSOLUTT siste advarsel. Ikke mer krangling nå, det tar vi i PM. En bruker har allerede fått advarsel og tre dagers utestengelse (fått advarsel for akkurat samme før, uten at han/hun lærte av det).

Takker. Det er jo ikke mulig for meg a "laere leksen" nar dere aldri vil oppgi noyaktig hva jeg har gjort galt. Jeg ber dere peke ut noyaktig hva jeg sa som var problemet, men sa far jeg dette isteden for: :wallbash:

Sa har du lyst til a ta oppgaven med a peke ut noyaktig hva jeg ble bannet for? Elller er det for mye a sporre?

Lenke til kommentar
Ok, dette er ABSOLUTT siste advarsel. Ikke mer krangling nå, det tar vi i PM. En bruker har allerede fått advarsel og tre dagers utestengelse (fått advarsel for akkurat samme før, uten at han/hun lærte av det).

Takker. Det er jo ikke mulig for meg a "laere leksen" nar dere aldri vil oppgi noyaktig hva jeg har gjort galt. Jeg ber dere peke ut noyaktig hva jeg sa som var problemet, men sa far jeg dette isteden for: :wallbash:

Sa har du lyst til a ta oppgaven med a peke ut noyaktig hva jeg ble bannet for? Elller er det for mye a sporre?

Nok en gang bryter du retningslinjene. Dette skal kun tas i PM med moderator, ikke i forumet. Ettersom du også har tatt dette i PM, regner jeg med at dette kun er for å hetse meg.

 

Svarer deg i PM.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Nok en gang bryter du retningslinjene. Dette skal kun tas i PM med moderator, ikke i forumet. Ettersom du også har tatt dette i PM, regner jeg med at dette kun er for å hetse meg.

 

Svarer deg i PM.

Jeg spurte etter forklaring av B|Real (?) nar han gav meg 20% advarsel, og fikk aldri en. Jeg spurte forum admin om det samme, fikke aldri svar. Jeg har allerede sendt deg svar i PM, og har ikke fatt svar. Jeg syns det var forsvarlig a ha et innlegg om dette i forumet, fordi det er apenbart et problem innen systemet at man ikke blir fortalt noyaktig hvorfor man blir utestengt, men far som jeg sa, dette:

:wallbash:

 

At du sa pa det jeg sa forrige innlegg som hets sier kanskje en hel del om maten dette forumet modereres pa. Jeg provde a finne en mate a komme gjennom til dere pa, siden jeg har mott en vegg, som jeg demonstrerte over, og eneste mate jeg sa var a svare her. Venter spent pa svaret ditt via PM.

Lenke til kommentar

Gi meg litt tid til å svare da... jeg sitter på jobb, og må til tider konsentrere meg om andre ting også. PM er sendt nå.

 

Ettersom du har valgt å bringe dette på bane i tråden, får jeg vel også svare her da. Her er noen av dine kommentarer :

 

"Ja, sa ikke si sanne teite ting da"

 

"Men jeg hadde ikke ventet annet av deg enn a spytte inn med idiotiske utsagn som viser at du ikke har researchet noen ting som helst, men har sett pa TV2 og NRK og lest VG."

 

"Ja, sa slutt a skriv ting du ikke har peiling pa da"

 

"du kan godt bare innromme at du egentlig ikke vet et snev av det du maser om her sann at vi kan bli ferdig med saken."

 

"Hadde gatt fint an det, hvis ikke de som er uvitende later som de vet hva de snakker om, og er skikkelig hoy pa paera nar de sier ting som de har ingen anelse om."

 

"hold deg til det du kan, og ikke stikk nesen din inn i ting du overhodet ikke har peiling pa"

 

Det er disse som er grunnlaget for utestengelse, sammen med det jeg kaller videre krangel i og med at du svarer på frekke kommentarer. Hold deg for god til dette, da disse personene gjerne kommer tilbake med flere frekke kommentarer. Altså, en videre krangel. Du velger også å fortsette en krangel med en moderator (meg) i samme tråd. Dette skjedde imidlertid nå etter utestengelsesperioden var over. Jeg stopper denne diskusjonen etter mitt svar (som jeg synes det er riktig å gi, ettersom du brakte det på bane).

 

At B|Real ikke har gitt deg svar på den PM du har sendt han, kan jeg ikke gjøre noe med. Dette kan du evt. rapportere til forumstyret, så tar de det opp med han.

 

For ordens skyld... jeg svarer alltid på PM, uten unntak... så lenge PM er seriøst ment. Det er det eneste riktige å gjøre.

 

Tråden stenges... ingen poster om emnet har blitt postet i tråden de siste dagene, og nå er det bare krangel her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...