Gå til innhold

DC++... nå igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker på at det er en så strålende ide? Det vil definitivt ødelegge for alle andre klienter der ute om man skal la seg bli kuet til å bruke ett spesifikt program for å koble seg på DC. Dessuten er det nok mye jobb å hjelpe til med det istedet å f.eks. hjelpe til med dc-gui som er native linux.

Spør du meg så bør man heller informere de hubene som ikke måtte tro det at det faktisk er en verden utenfor DC++...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sikker på at det er en så strålende ide? Det vil definitivt ødelegge for alle andre klienter der ute om man skal la seg bli kuet til å bruke ett spesifikt program for å koble seg på DC. Dessuten er det nok mye jobb å hjelpe til med det istedet å f.eks. hjelpe til med dc-gui som er native linux.

Spør du meg så bør man heller informere de hubene som ikke måtte tro det at det faktisk er en verden utenfor DC++...

Dcgui er jo ikke brukende, fullt i bugs. Har aldri greid å lasta ned noe med det, begynner bare å connecte til hubber jeg er på fra før når man prøver å laste ned.

Ja til DC++ for linux :w00t:

Skrevet (endret)

Yngvejos: At du ikke har klart å bruke det sier vel strengt tatt mer om deg enn om programmet ;) - no offense!

Endret av gspr
Skrevet (endret)

Ikke det at jeg har brukt den nye versjonen så veldig mye, men å si "ikke brukandes" er vel å ta i litt. Den funker finfint her.

edit: besides which, du kunne kanskje hjulpet litt med å få dc-gui til å bli brukandes?

Endret av Bøb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...