Gå til innhold

Sam & Max - WHY?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei! ^Th0mas^ er moderator! På tide, han har ganske mange innlegg...

Gratulerer.

:huh:

Det står da fremdeles "Bruker" på ham...

psilocybe derimot, han er moderator. ;)

Trådstarter: Dette er da rimelig gammelt nytt, er det ikke?

Joa, dette er nok gammelt nytt, men som sagt, det har gått mg hus forbi intil nylig.. Men vi har da fortsatt klart å skape en aldri så liten debatt her allikevel.. Som jeg forøvrig syns er ganske interessant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei! ^Th0mas^ er moderator! På tide, han har ganske mange innlegg...

Gratulerer.

:huh:

Det står da fremdeles "Bruker" på ham...

psilocybe derimot, han er moderator. ;)

Trådstarter: Dette er da rimelig gammelt nytt, er det ikke?

Under bruker står det :

Grupper: Medlem-Mod
Endret av Jokko88
Skrevet
Jeg synes personligt at de er bedre når de blander 2D og 3D bler liksom mer underholdende akkuratt som i: The Curse Of Monkey Island.

Curse of Monkey Island er da vitterlig bare i 2D.

Kanskje det er Escape from Monkey Island du tenker på. Der var mye av omgivelsene i 2D, og figurene og mye annet i 3D.

Skrevet

Det kom da noen bra adventure-spill som var 3D. Grim Fandango var jo bare digg, og jeg likte også Escape From Monkey Island (selv om mange ikke gjorde det).

S&M2 ville brukt SCUMM-motoren, Script Creation Utility for Maniac Mansion. Det betyr at du ville brukt "pek-og-klikk" metoden med musen, ikke styrt med piltastene (slik som i GrimE-spill). Tror det var dette mange ikke likte med MI4, ikke at det var i 3D. Det var jo selvfølgelig derfor SCUMM Bar skiftet navn i MI4 :)

Skrevet (endret)
Jeg synes personligt at de er bedre når de blander 2D og 3D bler liksom mer underholdende akkuratt som i: The Curse Of Monkey Island.

Curse of Monkey Island er da vitterlig bare i 2D.

Kanskje det er Escape from Monkey Island du tenker på. Der var mye av omgivelsene i 2D, og figurene og mye annet i 3D.

nope jeg tenker på The Curse Of Monkey Island. det var litt 3D der ikke mye, men akkuratt nok. men som sagt så har jeg ikke noe imot Monkey 4, jeg kjøpte det jo selv om var 3D, men jeg synte s det ble litt for mye 3D

Endret av Marcelo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...