Cord Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ikke sikker på om dere vil ha dette her, men jeg prøver da Folk her ser ut til å ha endel snøring om det meste, så jeg fyrer løs: Samboer`n ønsker seg en DVD opptager til bursdag/jul.. Og jeg lurer på om noen har noe å anbefalle? helst ikke veldig dyr og ev hva slags DVD plater må jeg belage meg på å bruke den sårt opptjente lønna på? Støtter feks opptagere KUN DVD-RW?
Cord Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Kan en moderator venligs flytte denne posten til: Lyd & Bilde/Video? Takk
Coney Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ikke sikker på om dere vil ha dette her, men jeg prøver da Folk her ser ut til å ha endel snøring om det meste, så jeg fyrer løs: Samboer`n ønsker seg en DVD opptager til bursdag/jul.. Og jeg lurer på om noen har noe å anbefalle? helst ikke veldig dyr og ev hva slags DVD plater må jeg belage meg på å bruke den sårt opptjente lønna på? Støtter feks opptagere KUN DVD-RW? Eltax er vel billig og grei vil jeg tro. Den kjører så vidt jeg vet DVD+ plater Eltax hos komplett
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Hadde det for eksempel vært mulig å kjøpe et mini-itx kabinett med tilhørende hovedkort, et bra tv-kort, 120 gig harddisk, og en dvdbrenner til kanskje 4 tusinger, og hadd en liten søt og nusselig pc i stua? Viktig med waf (wife acceptance factor) hvis du kunne tenkt deg en slik løsning).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå