Gå til innhold

Jedi på swg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur dere skal slite med å ta meg  ;)

Lol du ble jo knerta av BH nesten med en gang du ble jedi jo :p

Swg Sladern Brer seg :!: Ganske morsomt, dømt til å bli sånn når det er mange norske og fra samme forum på samme server.

 

Ontopic: Det er mange BH som farmer nye BHere som ikke har sjans ved mindere de har 1 Master Elite Combat proffesion. Oco jeg tok nesten en dark Jedi knigth tror ikke jeg ville slitet med deg :p ikke at jeg vil prøve men.

Lenke til kommentar

Spiller ikke dette spillet, men går det sport i å jakte ned Jedi Knights bare for å drepe de...for å bevise at man kan?? *s* Det høres jo utrolig teit ut da...hehe.. Men samtidig morsomt å se at utviklerne kan ha masse ideer om hva spillet skal være...og så hvordan brukere viser utvikleren hva de vil gjøre.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Når jeg sier at dere sliter med meg da sier jeg ikke at dere kommer til å slite viss jeg skal ta dere med ls, hakke noe skillz i det så hehe. Bruker andre prof.

 

Når jeg ble knertet hadde jeg akkurat logget inn og var ubuffet. Lært meg å buffe meg og ikke logge utta for huset mitt viss jeg ha viss :p

Sikkert derfor :p

BTW du kan godt adde CItrus til Entry list og maile meg Wp. :thumbup:

Lenke til kommentar
Citrus ER EN N00B!!! :p

en stolt en :p Har ikke opparbeidet meg en ingame "ære" enda(kommer vel med JTL "never mess with my X-WING :p ), men jeg har en greie med å forestille meg hvilke idioter som bruker over halve fritiden sin på SWG. Helidgvis er de fleste idioten ganske snille. ikke alle, never ikke navn HostSliff-Host. :p ¨

Enda et langt inlegg med lite mening fra liten sur fyr fra oslo som ikke fikk spilt i dag."IL BE BACK"(some day)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...