John Kr Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ser at dere har byttet logo. I deres artikkel så sier dere: Vi i programmer.no har som følge av dette endret vår logo alle steder, og kommer ikke til å benytte vår gamle logo fremover. Dette stemmer ikke helt, på "bookmarks logoen" så kommer fortsatt P'n frem. Ellerså så vil jeg nok ikke sette en karakter 6 for den nye logoen, kunne disainet noen som har med programmering å gjøre. Endret 3. oktober 2004 av John Kr
kilogram Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ser at dere har byttet logo.I deres artikkel så sier dere: Vi i programmer.no har som følge av dette endret vår logo alle steder, og kommer ikke til å benytte vår gamle logo fremover. Dette stemmer ikke helt, på "bookmarks logoen" så kommer fortsatt P'n frem. Visste at eg ikkje klarte å fikse alt på ein gang. Takk for at du gav beskjed. Ellerså så vil jeg nok ikke sette en karakter 6 for den nye logoen, kunne disainet noen som har med programmering å gjøre. Vel, Programmer.no er ikkje utelukkande ei programmeringsside, og difor ville ein logo som har med programmering å gjere vore litt feil. Eg trur dette er ein logo som det er lett å lære seg å like, og eg håpar at du klarar å venne deg til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå