Omar Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Hei Jeg vet mange av dere har spillt stress testen, og noen er jo blitt beta testere. Så jeg lurer på en ting. Er verdenen overbefolket? Er det spillere over alt? Er det lissom sånn at overalt hvor man snur seg er det folk? Jeg vet jo at verdenen er stor, så jeg forstår at det ikke går å fylle opp hele. Men i byene og sånt. Er det tjukt av spillere der?
hinduuu Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Du vill nok kunne finne mange folk i byene. Men akuratt noen steder er veldig øde, nå snakker jeg av erfaring på en pvp server. Men i byene og ved de sentrale stedene hvor du finner mange quester feks: xroads og razorhill der vill du finne mange folk.
tacomodo Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Husker det var STAPPFULLT i de to første byene til mer eller mindre alle rasene. Men såklart, det vil jo spre seg etterhvert som folk levler, men jeg tror nok at byer nærme fly, båt osv kommer til å ha litt folk.
Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Vil heller si at det var underbefolket i stresstesten. Bortsett fra newbie områdene, og i goldshire utom stormwind (spilte ikke horde så jeg vet ikke med dem) Ellers så er stormwind og ironforge relativt tomme, og darnassus var tom når jeg var der sist. (var forøvrig den første NE som dro fra darnassus på min server, var lvl 5 når jeg ankom Stormwind)
Omar Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Hvor mange spillere var det på serverene da?
alfabanan Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg spiller på PvP serverer, og kna ikke akkurat si at det er stappfullt av folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå