Arnstein Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kjære gode hoder. Jeg har et problem med(sannsynligvis) det trådløse nettverkskortet mitt(D-Link DWL 520+). Det virker som det er utrolig ustabilt, fordi jeg blir logget av til enhver tid. Opp mot 4 ganger i minuttet. Det er sykt irriterende. Hva kan jeg gjøre? Hva har jeg gjort feil? Hjelp meg vær så snill.
MorePower Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Flash routeren med nyere firmware, koble til med kabel før du gjør dette. Oppdater til siste driver til dwl 520+ kortet ditt. Kan bli mer stabilt av dette.
Konto brukes ikke Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det er like sinnsykt irriterende med en tittel som ikke beskriver problemet overhodet. Endre dette hvis du vil at mod ikke skal stenge emnet. Les forøvrig Nettikette her på forumet under Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Endret 2. oktober 2004 av kandasa
Black Star Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Elendig emnefelt (bruk fantasien da), og unødvendig bruk av caps lock. Til sammen fører det til at tråden stenges.
Anbefalte innlegg