Enviro Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har startet å spille Splinter Cell 1, men sitter kommer ikke inn i Police Precinct Noen tips?
owgrant Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hvilket brett nr er dette??? Kan sjekke i løpet av morgen dagen og ringe deg. Husker ikke helt i farta.
GeO Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Du snakker om døra som skal åpnes med kodelås, etter å ha gått ned en trapp? Har du kommet dit, eller er det for eksempel koden som ikke virker?
Enviro Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Du snakker om døra som skal åpnes med kodelås, etter å ha gått ned en trapp? Har du kommet dit, eller er det for eksempel koden som ikke virker? Nei, jeg har vel ikke kommet dit ennå. Jeg var fast i en gate , men fant ut at jeg kunne hoppe over den høye muren i hjørnet Mannen er tydeligvis veldig sprek. Men takk likevel Edit: Leif Endret 5. oktober 2004 av Enviro
GeO Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hmm. Når du sier det, husker jeg at jeg ikke fikk Sam over den muren med det første selv heller... Men det var jo egentlig ganske klart at det var dit jeg skulle, så jeg holdt på til jeg klarte det. Var jo tidlig i SC-karrieren, så jeg hadde det kanskje ikke helt klart med kontrollene og slikt heller. For øvrig er det de to første, og kanskje spesielt det andre av missionene på SC som er de vanskeligste etter min mening. Etter det er det stort sett bare å holde på, liksom, det er ikke noe du ikke klarer, så fremt du gidder å spille videre (og det gjør du jo). Selv om brettene er temmelig lineært oppbygde og lette å forstå, byr de selvsagt fortsatt på en fantastisk spillopplevelse.
Enviro Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Hmm. Når du sier det, husker jeg at jeg ikke fikk Sam over den muren med det første selv heller... Men det var jo egentlig ganske klart at det var dit jeg skulle, så jeg holdt på til jeg klarte det. Var jo tidlig i SC-karrieren, så jeg hadde det kanskje ikke helt klart med kontrollene og slikt heller. For øvrig er det de to første, og kanskje spesielt det andre av missionene på SC som er de vanskeligste etter min mening. Etter det er det stort sett bare å holde på, liksom, det er ikke noe du ikke klarer, så fremt du gidder å spille videre (og det gjør du jo). Selv om brettene er temmelig lineært oppbygde og lette å forstå, byr de selvsagt fortsatt på en fantastisk spillopplevelse. Enig. Det blir nevnt her på forumet at SC ikke er in lengre. Men det er ikke alle som til enhver tid spiller de nyeste spillene. Jeg syns Sc er et morsomt og underholdende spill. Ikke bare run&gun slik som mange av de nye spillene er. Jeg har allerede skaffet SC Pandora Tomorrow, og så er det vel 3`ern som står for tur Jeg er bare kommet til mission 2 i SC1 og har mange timer med SC foran meg
h00v3r Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg elsker SC jeg har rubba eneren 2 ganger og PT en gang. Så 3 eren skal jeg definitivt ha. Er sinnsykt råe spill.
Luchy Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 dette er når han er i Georgia.... det skal være en container som du skal kunne håppe oppå og så ta tak i muren å dra deg over
TumTum Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 dette er når han er i Georgia.... det skal være en container som du skal kunne håppe oppå og så ta tak i muren å dra deg over Jepp, Det er riktig, Face veggen når du står opppå kontaineren helt inne i hjørne, så tar sam et double jump og lander oppå/tar seg på kanten
TumTum Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg elsker SC jeg har rubba eneren 2 ganger og PT en gang. Så 3 eren skal jeg definitivt ha. Er sinnsykt råe spill. Sc 2 ganger og PT en gang??? huff og huff, jaja.... Men gøy er det!! Er det ikke? Endret 11. oktober 2004 av TumTum
Enviro Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Det er bra... Btw. SCCT kommer mars 2005 Herlig! Passer glimrende. På den tida skal jeg ha runda Ghost Recon 2
TumTum Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Det er bra... Btw. SCCT kommer mars 2005 Herlig! Passer glimrende. På den tida skal jeg ha runda Ghost Recon 2 hmmm ja. Scct skulle jo komt november 04 eller til jul 04, men så bestemte ubi seg for å gi spillet ut på alle konsoller samtidig.. (pc,Xbox, Ps2 og gamecube) Litt synd det, men det er verdt å vente på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå