Gå til innhold

Nokia 6230 feilet i test


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med den meningen at en mobil skal tåle litt, så dette er altfor dårlig. Men det er sånn det har blitt, de dyre mobilene som er litt fancy tåler vanligvis ikke så alt for mye. Får håpe mobilprodusentene kommer frem med en mobil som tåler litt men ikke må bli pakket inn med lag av gummi. :whistle:

Lenke til kommentar

Prøver ikke å antyde at disse folka ikke kan det de driver med, ei heller vil jeg forsåvidt betvile at Nokia kan ha et kvalitetsproblem med denne telefonen selv om jeg personlig ikke har merket noe til det, men (og jeg siterer forbrukerrapportens test:) "God dekning, svært god batterikapasitet.." "telefonen har dårlig tastatur.."

 

Denne testen får meg egentlig til å lure på om min 6230 er en "dårlig en" eller om forbrukerrapporten har testa en annen telefon.. Min 6230 må lades annethvert døgn (enda jeg bruker nok kamera, radio og MP3 relativt lite), og har merkbart dårligere dekning enn mine tidligere telefoner og de fleste andre rundt meg, egentlig. Samtidig er vel tastaturet noe av det jeg er mer fornøyd med egentlig, det er behagelig å trykke på og støyer svært lite så man f.x. kan sende meldinger i stille rom uten å forstyrre/irritere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...