Deadringer Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 jeg har kjøpt meg en smc7004vbr router, har telenor internett og vil gjærne få kobla på nette med den nye pc'en min også.Når jeg setter inn cd'en fra routeren og skla installere står det: Adapter gateway IP adress doees not match the Barricade router IP. hva skal jeg gjøre for å fixe dette? å hvordan skal jeg konfigurere nett leseren?
Erijk Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Du skal ikke bruke den cdn, du skal bruke ppoe noe som du finner i ruteren. 1: Du finner ipn te ruteren, skriver den i adresse feltet i en webrowser f.eks Internett explorer! 2: du finner ppoe skriver [email protected] å husk har du online adsl må du alltid ha online.no etter brukernavnet ! så skriver du inn passord ! 3: da skal det egentlig være i boks Endret 1. oktober 2004 av hauer
Deadringer Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 takk. men hvordan finner jg ip'en til routeren
bentose Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navc...p%22+smc7004vbr Ser ut som om 192.168.2.1 er default. Dersom PC'en din får IP-addresse ved hjelp av DHCP frå routeren då kan du skrive: netstat -r i eit DOS-vindu (Du kan sjølvsagt også lese i bruksanvisninga, men det er siste utvei.)
Deadringer Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 (endret) dette er sikkert riktig, det står at det skal gå på routerens bruksanvisning. men jeg kommer ikke inn der fodi jeg ikke har installert den cd'en som fulgte med. hva skal jeg gjøre? Endret 2. oktober 2004 av headcleaver
Deadringer Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 da jeg skal installere kommer denne opp. hva skal jeg skrive i de forsjellige feltene?
ExtoL Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 http://www.google.com/search?sourceid=navc...p%22+smc7004vbr Ser ut som om 192.168.2.1 er default. Dersom PC'en din får IP-addresse ved hjelp av DHCP frå routeren då kan du skrive: netstat -r i eit DOS-vindu (Du kan sjølvsagt også lese i bruksanvisninga, men det er siste utvei.) Har en Belkin 4 ports ruter med samme ip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå