Gå til innhold

Russebuss-konsept


Anbefalte innlegg

Neste er er det min tur til å være russ, og jeg og gutta skal virkelig gi alt for å lage en fet buss og gjøre russetiden uforglemmelig.

Men for å lage en fet buss er det utrolig viktig med et bra konsept. Et konsept er et tema, en greie du kan basere hele bussen på. Selvfølgelig et bra navn, men logo, og noe eget som vi kan ha inne i bussen. F. eks årets buss: Cristal. Cristal er en utrolig fin champagne. Bra konsept. De har laget en "overklassebuss" med glassmonter med tre Cristal-flasker i, champagnefargede vegger, Cristal-logo på genser og vegger.

 

Jeg trenger tips til et konsept! Alle forslag blir mottat med takk!! Vinneren skal få premie! (om det blir noen)

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En anne måte å gjøre det på, er å leie et svært annlegg(lys er for pingler), kjøre rundt og rett og slett ha det gøy.

Eksamen kan du ta til høsten...

 

Et tips. Da jeg var russ i -99(Eikeli) begynte vi litt for sent med selve byggingen. I påsken sånn cirka. Start tidligere, for det er mer arbeid enn dere tror.

 

Tips nummer 2: Hvis dere skal ha lyd, sørg for å leie 2 - to - equlaisere. For hvis dere spiller for høyt, så kommer politiet og tar EQen. Med en EQ, så ville russetiden ha blitt ødelagt...

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...