Gå til innhold

Beste hodetelefonene for max 1000kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor fan av Beyerdynamic DT231, og har enda ikke funnet noe som gir mer for pengene i klassen under 1.000,-. Sennheiser HD555 er også bra, men er åpen.

 

DT231 låter balansert og gjennomført. Den funker utmerket rett fra PC'en også.

 

Ulempene med DT231 er at den kanskje ikke ser tøffest ut, og at den ikke isolerer like mye som de med store klokker. Den hjelper godt, dog.

 

Du kan også ta en titt på Sennheiser HD280 Pro og Ultrasone HFI-550. Disse isolerer veldig godt, og låter meget bra. De tipper litt over 1.000,-.

Endret av JensL
Lenke til kommentar
Det er generelt veldig få alternativer når det gjelder lukkede headset til under 1.000kr. DT231 er nesten det eneste alternativet.

 

Enig.

Men, strekker du deg til ca 1.200 så finnes jo Ultrasone HFI550 Beatmaster. Har ikke sett på disse selv, men JensL har vel noe info om dem :)

Joa...har faktisk lånt en slik, og mange andre Ultrasone'er, fra en kompis, så det er full hodetelefon-weekend. :p

 

HFI550 er faktisk veldig bra. Den er ganske direkte og kanskje litt mørk i klangen, men bassen er bare rå. De demper godt, og er slett ikke så verst å ha på seg heller.

Jeg skal teste litt mer, men jeg liker dem, og tror de gir bra valuta for penga.

Lenke til kommentar
Joa...har faktisk lånt en slik, og mange andre Ultrasone'er, fra en kompis, så det er full hodetelefon-weekend.  :p

Jeg venter spent på resultatet! Regner med jeg finner resultatet på head-fi.org om ikke så lang tid... :)

 

Hehe...stygg fare for det, gitt. Håper å bli ferdig i løpet av helga.

Slikt er jaggu tidkrevende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...