Gå til innhold

dca510. er denne riktig?


elvis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men da skjønner jeg ikke...

Originalkabelen har jo usb i den ene enden og com-port i den andre. Det har jo ikke denne som jeg linket til her....

 

Kan denne virkelig brukes til å oppgradere s65? Jeg tror nemlig ikke dette er en dca510... sjekk og bedøm!

 

http://www.qxl.no/search/SearchElse.asp?tx...atg=1&Region=18

 

Er det noen som har prøvd en sånn...??

Endret av ekravik1
Lenke til kommentar

Da jeg endelig fikk tak i en slik kabel (original DCA510), fungerer den selvfølgelig ikke. Får feilmelding om at det ikke er nok minne. Har forsøkt på en HP laptop også. Har nemlig hørt at den ikke virker på PCer med nVidia chipset. Noen tips?

 

Hva menes forresten med at telefonen skal være i idle-mode? Jeg har forsøkt med telefonen av og på.

Lenke til kommentar
De skyver den datoen lenger og lenger framover i tid...

Helt tåpelig. Jeg vil ha min kabel nå jeg. Fant den på telehiset tror jeg. Den kosta ca 600...

 

Den første som finner denne kabelen i en butikk til en relativt rimelig penge skal få en klem av meg. :love:

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt Siemens kunde-service en gang til og sagt at du VIL ha en kabel selv men finner ingen som selger den. Da sender de deg en, jeg sa jeg hadde letet flere steder uten at noen hadde den inne. Da gikk han jeg snakket med inn på Komplett og så på datoen.. så sa han "da sender jeg deg en". Tre dager etter så lå den i postkassa når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Da jeg endelig fikk tak i en slik kabel (original DCA510), fungerer den selvfølgelig ikke. Får feilmelding om at det ikke er nok minne. Har forsøkt på en HP laptop også. Har nemlig hørt at den ikke virker på PCer med nVidia chipset. Noen tips?

 

Hva menes forresten med at telefonen skal være i idle-mode? Jeg har forsøkt med telefonen av og på.

Idle mode er bare at tlf. ikke står i menyen noe sted. Jeg oppgradert tlf. min for to dager siden og hadde ingen problemer, jeg brukte laptop'en min.. er litt redd for at strømmen skal gå under oppgradering derfor er det lurt å bruke laptop som har batteri i tillegg.

Lenke til kommentar

Ser du har en masse programmer gående nede ved klokka der, prøv å lukk flest mulig av de.. siden du har samme problemet på begge PC'ene tyder det på at det er ett program du kjører på begge som den ikke liker. Umulig å si noe sikkert da, men noen forslag ihvertfall.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg bor midt i oslo jeg, så det ble dårlig med gratis kabel på meg... men hvor pokker skal jeg gå for å finne en dca510?????? (til under 400 kr...)

Jeg bestilte i sommer en DCA-540 fra "mytrendyphone.dk". De har også DCA-510.

 

Jeg betalte ca kr. 350,- inkl. frakt. Betalte med VISA, DCA-510 skulle da bli ca. 10 kr. billigere.

 

Se her:

 

http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.a...1&productid=584

Lenke til kommentar

Ekravik1:

 

Det kan jeg egentlig ikke svare på, fordi at da jeg bestilte holdt de akkurat på å flytte lageret, samt at det var midt i ferietida ifølge en mail jeg fikk fra dem. For meg tok det derfor mellom to og tre uker. De ga meg til gjengjeld 10% avslag da. :)

 

Hvor lang tid det vanligvis tar vet jeg derfor ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...