Gå til innhold

Locomotion, vanskelighetsgrad på scenarioer


Anbefalte innlegg

Har hatt locomotion siden den dagen det kom ut og har brukt en god del timer på det.

Jeg starta på Beginner og har jobba meg opp gjennom scenarioene helt til Challenging.

 

Det som jeg synes er helt hull i hodet er hvilken vanskelighetsgrad som er satt på de forskjellige scenarioene.

Det virker helt hipp som happ hvilken klasse scenarioene er delt opp i. På Beginner er det greit, plankekjøring. Easy også for den saks skyld, med unntak av Oil Oasis, som faktisk tar mer enn 2 år å gjennomføre.

Akkurat nå har jeg gjort 3 stk på Challenging og de har tatt meg i snitt rundt 3 år, de var så enkle at man kunne gjort dem i søvne..

 

Det eneste scenarioet som jeg faktisk har slitt litt med er Yew Island på medium, der var det faktisk bare såvidt jeg klarte det innenfor tidsgrensa.

 

Så det jeg lurer på er om utviklerne i det hele tatt har tatt seg bryet med å teste de forskjellige scenarioene, eller om de bare har kasta dem inn i de forskjellige vanskelighetsgradene?

 

Når det er sagt så synes jeg at vanskelighetsgraden generelt er altfor lav, i de aller fleste er det jo ren autopilot-spilling. Er det andre som også er av denne oppfatningen?

 

Men misforstå meg rett, jeg synes Locomotion er et sinnsykt fett spill, det er bare litt for mange ting som er litt dårlig gjennomført.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv ikke spillt spille så veldig mye, har bare prøvd et åar Challenging og Expert scenarior, og jeg synes ikke alle var så lette. På challenging trenger man ikke alltid å stresse så mye, men på expert ble det en del saving og loading. Har ikke tid til de 100 års scenarioene, så hittil har jeg bare tatt de korte slik som den øverste på expert som var et knall scenario. Liker det bedre når man bare har noen få linjer og slipper å ha så alt for mye å tenke på.

 

EDIT: Men jeg er enig i at de godt kunne hatt litt flere utfordrende challenges, og flere som er vanskelige og ikke bare tar mye tid/micromanagement.

Endret av UknowsI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...