ophylicious Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hei Klanen jeg spiller for ( Hunc tu Caveto) er på utkikk etter en eller 2 gode spillere. Du/dere skal være 16 år eller eldre. Du skal ha bra peiling på taktikker og gjerne komme med bra forslag. Ingame IQ er også en veldig bra egenskap. Du skal kunne "lese" spillet til motstanderen på et bra nivå. Du skal ikke være den randomen man finner på mixing osv. Du skal være en person som ikke whiner og vi forlanger at du har skikkelig folkeskikk. Du skal ha muligheten til å reise på diverse LAN o.l Du skal være aktiv, seriøst og du skal ha store ambisjoner. Er du interessert eller lurer på noe annet som jeg muligens har glemt her. Ta kontakt. Mail: [email protected] IRC: #Caveto @ quakenet - msg HtC-ProxymuZ- Mvh Thore Skrefsrud aka ProxymuZ
brillan Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg troooor du leter på feil forum Her er det bare randoms(daniel og awake) og n00bs (awp og meg).
ophylicious Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 Jeg troooor du leter på feil forum Her er det bare randoms(daniel og awake) og n00bs (awp og meg). Jaja, gidder ikke å drive på diverse cs forum for å skaffe spillere. Bare tok et enkelt "søk" her
Bluebeans Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg troooor du leter på feil forum Her er det bare randoms(daniel og awake) og n00bs (awp og meg). Også har vi CPL proene. En meget sjelden art.
Sigga Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er jo egen avdeling for klansøk... H4xxors; en meget utbredt art.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå