Gå til innhold

Sitepoint.com - god service


Anbefalte innlegg

For de som er interessert i diverse dataspråk og databaser, som PHP, ASP.NET, MySQL, HTML og CSS er vel Sitepoint den rette plassen for å shoppe bøker.

 

Ikke minst fordi de er billig (og man kjøper rett fra produsent) og bra, har de en utrolig kundeservice!

 

Jeg bestemte meg for å handle litt bøker ang. PHP (selv om jeg er überguru og utrolig h4x0r) er det lurt å ha et lite oppslagsverk på hylla, så jeg la til "The PHP Anthology" (2 stk) som hver koster $39.95, men samlet koster de $59.95 ($10 avslag allerede)!

 

Jeg så at alle ordrer over $70 fikk gratis frakt, så jeg la til "HTML Utopia: Designing without tables with CSS", som så veldig fristende ut. Da var jeg kommet til gratis frakt, og en venn av meg kjøpte "The Flash Anthology", og vi rundet 1100 norske kroner.

 

Jeg regnet med at jeg hadde bøkene innen 20 dager, siden de reklamerte med at innen 10-20 virkedager skulle man ha de.

 

SÅ, jeg visste ikke helt om bøker var tollens beste venn, så jeg skreiv en e-post til de om de kunne merke av for gift eller noe i den duren, og jeg fikk svar noen timer senere (da de var kommet på jobb i USA) at det skulle vel ikke være noe problem.

 

Bestillingen min tikket inn på en Mandags formiddag, og jeg var glad for at alt var betalt simpelt via PayPal (VISA/Mastercard etc kan også brukes).

 

Tirsdags ettermiddag fikk jeg en e-post med at bøkene mine allerede var sendt, og det synes jeg var supert.

 

På Fredag kom det en gutt fra skolen og kikket i postkassen, og tror du ikke det var en hyggelig beskjed ang. en pakke fra USA?

 

Jeg ble kjørt til Posten og hentet pakken, og pakken var merket for "Education Material", så bøker og utdannelse materialer er nok ikke fortollingsvare.

 

Jeg åpnet pakken og der lå mine små klumper, og lesingen begynte.

 

Samme dag merket jeg at det var en konkurranse på Sitepoints hjemmesider; Send inn bilde av deg selv med en Sitepoint-bok, og vinn en iPod.

 

Greit nok, etter et lite lynkurs med mamma og digitalkamera var bildene tatt og sendt inn.

 

I dag (i går, Onsdag) fikk jeg en hyggelig e-post fra Sitepoint;

 

"$15 Voucher"

 

Ganske greit, og jeg fikk i tillegg 12% rabatt på "Build Your Own Database Driven Website Using PHP & MySQL".

 

Resultat: $29.90 for boken inkl. frakt til Norge.

 

 

Kalles ikke dette kundeservice vet ikke jeg.

 

Sitepoint (og bøkene) kan anbefales varmt til ethvert hjerte.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye billigere.

 

Du kan f.eks. sammenligne prisene med bokkilden.no eller en bokhandel, og du vil se at det blir mye billigere.

 

Bøker er heller ikke fortollingsvare etter som hva jeg har blitt fortalt.

 

Som sagt, hvis du bestiller bøker for over $70, får du gratis frakt. Det er litt å hente inn. Rask service, og express-shipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...